• Mia386

Unga gravida i Halmstad/Laholm?

Är med från Laholm, och min dotter är ca 1 månad nu. Bor i Hasslöv och jag känner smuk sedan innan... Men är alltid kul att lära känna fler människor :) 

• Mia386
    SamsonS skrev 2010-12-27 19:56:54 följande:
    Vad roligt att du hittade hit :) Känner igen dig från en annan tråd också!
    vi har skrivit till varandra kom jag fram till ^^ 
  • Mia386

Hur går det med din graviditet då? Har du mycket illamående och sånt eller? 

• Mia386
    SamsonS skrev 2010-12-28 17:16:40 följande:
    Mjo, det har kommit en del nu dom senaste 3 veckorna.Men är väl inte så mycket att göra åt. Känns på sätt och vis ganska bra att man känner av det, gör mig lite mindre orolig :)
    Går in i v 13 på torsdag så det känns skönt!
    Okej, fast det är ju rätt jobbigt att ha det ändå :P Vad skönt! Har ni fått göra något vul än eller? 
  • Mia386

Okej. Är rätt skönt om man kan få det. Men det är på familjecentralen i Laholm då som du går till va? 

• Mia386

ja gud vad trist att bli dåligt bemött, jag har heller inte haft problem med dom där inne.. 

• Mia386
    Kezelie skrev 2010-12-29 20:38:02 följande:
    Ja, det tycker vi med. Trodde seriöst det skulle ta längre tid att bli gravid efter missfallet, men ja pang sa det! :)
    Vi blev med gravida direkt efter vårt MA, och det gick jätte bra sedan :) 
    Vad hittar ni alla på i morgon då? Hur "döljer" ni att ni är gravida om ni har har gått ut med det än? :)  
  • Mia386
    Kezelie skrev 2010-12-30 21:15:38 följande:
    Okej, låter bra! :D

Imorgon blir det en lugn nyår, ska bara mysa med min käraste + min mor och små syskon.
    Jag kan inte riktigt dölja det, de flesta vet om det runt mig. Haha, kan inte få på mina jeans längre så mjukisbrallorna är på dygnet runt nästan. Haha jag har lagt på mig drygt 3kilo nu sedan jag blev gravid! :)
    Mysigt det låter :) Vilken vecka är du i? Jag skummade bara igenom tråden innan, dottern var inte riktigt med på noterna om att FL var det rätta just då :P 
    Jag la på mig 20 kg under min. Men har gått ner 10 på en månad, så det är rätt skönt :)  
  • Mia386

hehe.. har samma problem, har ingen aning om vad jag ska ha på mig, inget passar ju längre :P Tur nog kan jag fortfarande använda mina gravid byxor, är riktigt skönt nu när det är vinter att ryggen inte blir bar :P 

• Mia386
    Trasdockan skrev 2011-01-05 18:02:51 följande:
    Hej igen tjejer! Jag är 22 år o sambon 24 o vi bor i hus i Trädgårdsstaden i Laholm!Glad
    Idag var vi på andra ultraljudet o fick nytt BF datum: 6 juni!
    Är i vecka 19 o bebisen sparkar som bara den!
    då kanske man känner. bor i hasslöv med sambo.. vi är med 22 och 24 :P 
Svar på tråden Unga gravida i Halmstad/Laholm?