• mucklis

Unga gravida i Halmstad/Laholm?

oki =) ja, kanske är bäst nästa vecka.. hade värsta snöstormen här i kvibille nyss.. =S

• mucklis

Grattis till CasperOchMamma! =D

Jag hänger gärna med på måndag, Norrekattspark är ju jättefin nu när det börjat bli lite grönare. =)

• mucklis
    stina8503 skrev 2011-05-06 16:31:38 följande:
    Ska vi säga måndag kl 14 vid fontäenen vid norreport?!

Emelie: om du vill får du åka med mig och barnen.

Vi som träffas är:
    Christina + Leon och Minea
    Emelie
    Victoria + Casper och Elliot
    "Mucklis" + bebis (förlåt, men jag vet inte vad ni heter...)

Är det fler som kommer så kopiera gräna detta och lägg till ert/era namn så har vi koll på hur många vi blirSkrattande
    Hehe, Madelene och Liam heter vi. ;D
  • mucklis

Liam skrattade för första gången idag! Jag blev så överraskad och glad så tårarna bara sprutade. Vilket bra avslut på dagen alltså! =D

• mucklis
    stina8503 skrev 2011-05-08 07:10:26 följande:
    Åhh, vad roligt! Det är så fint att se deras framsteg. Man blir så lycklig
    Minea lekte i babygymmet när hon var 4 veckor, jag blev så förvånad, trodde inte hon kunde fokusera synen så bra, men vad hon koncentrerade sig och lyckades slå på sakerna :)
    aa, man blir så paff när de gör sånt, men är inte alls beredd. =)
    CasperOchMamma skrev 2011-05-08 20:18:53 följande:

Ska vi ses vid fontänen kl 13 imorgon? Bara så jag vet plats och tid:) Ska hinna handla lite fika också:)

har ni bytat tid? Då kan kanse inte jag =/ Lektionen börjar vid 12.30 och tror inte jag hinner sluta innan dess, kanske då vi förmodligen bara ska lämna in arbeten, men får se. Jag kanske dyker upp runt 13 tiden eller något efter. =)
  • mucklis
    SamsonS skrev 2011-05-09 05:32:17 följande:
    Jaha, jo jag ska iväg vid 15 så därför bytte vi, men kom du så fort du kan:)
    oki, men jag tror att jag ska hinna vara där vid 13. Det är ändå bara en "flummlektion" ^^
  • mucklis

Ja, det var trevligt att ses. =)

Hehe, dagens fråga: "Varför ser man dina tuttar?" ^^
    Älskar att barn är så impulsiva och säger allt de tänker. xD

• mucklis
    CasperOchMamma skrev 2011-05-10 12:34:26 följande:
    Något i stil med att tuttarna växer när man får barn:) Och att det var varmt ute så vi måste ha kläder som är svala :) men han köpte det faktiskt!
    Haha =) jag tyckte det var lite småskoj.. fnittrade åt det hela vägen hem. ^^
  • mucklis
    CasperOchMamma skrev 2011-05-10 23:04:57 följande:
    Ja dessa barn:)
    Ja ^^ Min lärares son skulle lära sig att kissa själv i toan/pottan så de gjorde så att pappan skulle vsa hur man skulle göra. På dagis när min lärare skulle lämna honom sa han helt plötsligt: "Pappa har större snopp än mig"

xD Det måste ha varit pinsamt.
  • mucklis

Jag skulle också kunna tänka mig att hänga med. =)

• mucklis
    CasperOchMamma skrev 2011-06-22 19:35:49 följande:
    Vi samåker eller? ;)
    ja, klart =)
  • mucklis
    stina8503 skrev 2011-06-23 08:09:23 följande:
    Parken i laholm, vid vandrarhemmet.

Ska vi skriva upp en lista som vi brukar? Kopiera och skriv i era namn

Träff i laholm 4 juli kl 14 (parken eller café milles beroende på väder)
    Christina + Leon , Minea
    Madelene + Liam
  • mucklis

Hoppas det sätter igång snart och att du slipper havandeskapsförgiftning! =)

• mucklis
    stina8503 skrev 2011-07-20 12:43:48 följande:
    En liten färdknäpp kanske... hehe
    Tror väg 117 är bra att köra till förlossningen, den är så ojämn att bebisen skakas ut ;)
    Haha, fick mig ett skratt där. ^^
  • mucklis
    SamsonS skrev 2011-07-22 18:26:06 följande:
    Tack så mycket! Är precis hemkomna från bb, skönt att vara hemma igen. Nu bara myser vi och njuter! :)
    Ahhh! Vad härligt! Nu saknar man nästan spädbarnstiden ju... fast utan kolik då. ;D
Svar på tråden Unga gravida i Halmstad/Laholm?