• Forumvärd

Välkommen in i vår Rimstuga!

Nu närmar sig julen med stora steg och vem behöver inte hjälp med julklappsrim?

Nu samlas vi och rimmar och trixar så passa på att få hjälp med att få ett fyndigt julklappsrim att klistra på paketet.

Håller du på att få spel?
    Fråga vår eminenta rimpanel!Tomte

Lady Namarie, Pejgan, Bonanza, MammaHela, AnneSophie och jag kommer att finnas till hands och rimma tillsammans med er.

Välkomna! Solig

Vill Ha! Familjelivs nya shoppingklubb villha.familjeliv.se/
  • Svar på tråden Välkommen in i vår Rimstuga!
  • freddy594

Här får du en ganska trist present, från en du hela livet känt, nånting från en böna så du blir tjock som en höna... ;p

• Jesper f

Ha ha ha!! Ni är ju UNDERBARA!! Vilka FÖRMÅGOR vi har här på FL!!! Klart imponerad av rimmandet ( tar av sig hatten ;)

• freddy594

Mitt var för den obligatoriska alladinasken...

• freddy594

Ett anikt föremål med klang som kanske i stereon säger pang! Den här får du i julestrumpan , då kan du skaka rumpan!

• Forumvärd
    freddy594 skrev 2010-12-15 11:12:24 följande:
    Här får du en ganska trist present, från en du hela livet känt, nånting från en böna så du blir tjock som en höna... ;p
    Den var bra!! haha
    Vill Ha! Familjelivs nya shoppingklubb villha.familjeliv.se/
  • Lady Namárië
    freddy594 skrev 2010-12-15 11:25:10 följande:
    Cd-skiva...
    Mp3? Va' är de'? Jag hänger inte me'.
    Nej, var inte en sån diva.
    Nöj dig med en glassig skiva.
    So say we all
  • uniMog
    Lady Namárië skrev 2010-12-15 11:28:13 följande:
    Mp3? Va' är de'? Jag hänger inte me'.
    Nej, var inte en sån diva.
    Nöj dig med en glassig skiva.
    ÅH! ♥ Bäst!
    Forgive me, shiny special one, I beg of you to rip out my inadequate tongue
  • Lady Namárië
    freddy594 skrev 2010-12-15 11:26:53 följande:
    Ett anikt föremål med klang som kanske i stereon säger pang! Den här får du i julestrumpan , då kan du skaka rumpan!
    So say we all
  • Angeliic

Min sambo är supergrym på julrim men dessvärre inte jag och det skulle vara kul att ha ett riktigt bra rim till ett av hans paket från mig till honom!

Han ska bland annat få högtalare till sin Iphone 4. Lite fakta om grejen är väl den kan användas både med och utan sladd (perfekt när vi ska utomlands i framtiden och bara ta med sig den till stranden) samt att den även laddar Iphones batteri samtidigt som den spelar upp musik Glad

Skulle bli superglad för ett bra rim till honom!

Svar på tråden Välkommen in i vår Rimstuga!