• Forumvärd

Välkommen in i vår Rimstuga!

Nu närmar sig julen med stora steg och vem behöver inte hjälp med julklappsrim?

Nu samlas vi och rimmar och trixar så passa på att få hjälp med att få ett fyndigt julklappsrim att klistra på paketet.

Håller du på att få spel?
    Fråga vår eminenta rimpanel!Tomte

Lady Namarie, Pejgan, Bonanza, MammaHela, AnneSophie och jag kommer att finnas till hands och rimma tillsammans med er.

Välkomna! Solig

Vill Ha! Familjelivs nya shoppingklubb villha.familjeliv.se/
  • Svar på tråden Välkommen in i vår Rimstuga!
  • freddy594

Hoppas du gillar nån! :) mvh fredde

• freddy594

På den här kan du sätta din trötta bak innan du börjar rycka i din spak, ratta tuta o gasa, med denna känns det som ditt eget plaza

• JessiWill

Hejsan rim-snillen Tungan ute
    Jag har en svärmor som är en hejjare på rim och iår har jag bestämt mig för att klura ut ett som hon aldrig skall lista ut ( vi har en regel om julen att man måste komma på rimmet innan man får öppna, hur lång tid det än tar)
    Men jag suger verkligen på rim och undrar om ni kan hjälpa mig lite? :)

Julklappen är från min son (hennes första barnbarn) och det är gipstavlor med hand och fotavtryck :)

William <3
  • freddy594

10 små kan lämna avtryck som får dig att aldrig glömma, om vad det är häri kan du bara drömma!

• miiaaa

Ska ge en chokladfontän till brorsan med tjej som precis flyttat ihop. Tips på bra rim?

• Serla
    freddy594 skrev 2010-12-15 14:41:16 följande:
    Hoppas du gillar nån! :) mvh fredde
    Vi ska flytta strax efter jul och då kommer han minst sagt att få bära lådor eftersom jag har foglossning så den du skrev om massagen va klockren!!
  • Bonanza
    miiaaa skrev 2010-12-15 15:16:10 följande:

Ska ge en chokladfontän till brorsan med tjej som precis flyttat ihop. Tips på bra rim?

Ni ska nog inte för folk berätta
    Att ni en sån här har fått
    För då vill de - och det med rätta -
    bjudas hem till er på gott!
  • Bonanza
    Cinderella87 skrev 2010-12-15 17:54:00 följande:
    Skulle vilja ha hjälp med roligt rim på

sodastream
    Med bubblor i glaset blir allt genast kul
    Så därför ger jag dig nu i jul
    En chans att på ett miljövänligt sätt
    fixa bubblet gott och lätt
  • SeTa

Hej!
    Min (vuxna) brorsdotter "snodde" med sej sonens raggsockar för ett par veckor sedan. Vi hade ingen aning om var sockarna tog vägen och sonen blev beskylld att ha slarvat bort dom.
    När hon kom tillbaka efter en vecka satt sockarna på hennes fötter och vi insåg att här var vår "skyldige"!

Jag har köpt raggsockar till henne och skulle nu vilja ha hjälp med ett bra och klurigt rim till den älskade tjuven!

Svar på tråden Välkommen in i vår Rimstuga!