Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Agent Fluff

Hello Kitty dator

Min dotter önskar sig en Hello Kitty dator i julklapp, men jag har fått intrycket av att det mest är skit och att barnen tröttnar snabbt på den. Vad har ni för erfarenheter som köpt den till era barn? Den kostar ju ändå ca 500 spänn och jag vill inte kasta pengarna i sjön. Var kan jag läsa mer om den?

Tack på förhand!

• Svar på tråden Hello Kitty dator
  • lotusblomma12

Min dotter fick en sådan för nått år sen. Nje, inte många gånger hon lekt med den. (Hon är sex år nu) satsa på något annat

• JAndersson

Jag har köpt en sån till min dotter som är 3½ år. Hon önskade sig den och ville hemskt gärna ha den. Så jag har köpt den. Om hon kommer leka mycket med den kan jag inte veta, än Men kul och se om nån annan har erfarenhet som du skriver! Vill oxå veta

• Agent Fluff
    lotusblomma12 skrev 2010-12-15 09:04:46 följande:
    Min dotter fick en sådan för nått år sen. Nje, inte många gånger hon lekt med den. (Hon är sex år nu) satsa på något annat
    Var det jag misstänkte också :-/
  • Agent Fluff
    JAndersson skrev 2010-12-15 09:07:21 följande:
    Jag har köpt en sån till min dotter som är 3½ år. Hon önskade sig den och ville hemskt gärna ha den. Så jag har köpt den. Om hon kommer leka mycket med den kan jag inte veta, än Men kul och se om nån annan har erfarenhet som du skriver! Vill oxå veta
    Ja, jag hoppas på fler erfarenheter
  • redneck girl

grannens dotter har använt sin flitigt och hon blir snart sex har köpt en till våran 5 åring nu....för att hon så innerligt önskar sig en av tomten .

• lindaha

Jag har köpt en sån åt våran 3åring. Hon hade en fisher price lekdator sen tidigare och den älskade hon, men nu kan hon ju allt på den. Så jag hoppas att hon kommer gilla den här också.

• Agent Fluff

Har inte gett upp hoppet om svar ännu min tjej tjatar om denna förbaskade datorn dagarna i ände och jag vill inte att hon ska bli besviken...

• lotusblomma12

Men barn är så olika. Det verkar som att hon verkligen vill ha den! Har hon testat hos någon kompis eller så?

P.s har sett att flera butiker sänkt till 399kr nu :)

Svar på tråden Hello Kitty dator