• Agent Fluff

Hello Kitty dator

Min dotter önskar sig en Hello Kitty dator i julklapp, men jag har fått intrycket av att det mest är skit och att barnen tröttnar snabbt på den. Vad har ni för erfarenheter som köpt den till era barn? Den kostar ju ändå ca 500 spänn och jag vill inte kasta pengarna i sjön. Var kan jag läsa mer om den?

Tack på förhand!

• Svar på tråden Hello Kitty dator
  • Agent Fluff
    lotusblomma12 skrev 2010-12-16 21:00:28 följande:
    Men barn är så olika. Det verkar som att hon verkligen vill ha den! Har hon testat hos någon kompis eller så?

P.s har sett att flera butiker sänkt till 399kr nu :)
    Ja, den är allt hon pratar om. Hon har aldrig testat den, därför är jag rädd att utseendet lockar mest

Ooh, vilka affärer?
  • JAndersson
    Agent Fluff skrev 2010-12-16 22:32:24 följande:
    Ja, den är allt hon pratar om. Hon har aldrig testat den, därför är jag rädd att utseendet lockar mest

Ooh, vilka affärer?
    Bland annat annat på Boohlson, vet inte om toys r us oxå har den för det priset.
  • lotusblomma12

Tror att det var på Lekia, br och toys r us. Eller någon av dem.

• älskarlivet81

Vad gör man med en sådan dator? Varför inte låta barnet sitta vid vanliga datorn istället? Finns ju massor av gratis program på nätet.

• Mumin75

BR Leksaker tar 399 kr. Vi köpte en där till vår dotter i julklapp, hon blir 4 år i feb. Tyvärr kan inte jag heller uttala mig om den eftersom hon inte fått den än, men vår dotter har tjatat om den sen förra julen så vi tyckte väl att det blev dags o köpa en 

• beccagranen

Systerdotter fick en i födelsedags present (4år). Och det var jätteroligt i början, som alla nya leksaker. Men den har tydligen mest legat i lådan det senaste halvåret. Tänkte köpa en med Cars till min son (3,5år), men jag avaktar nog. Det kanske är för avanserat för hans ålder.

• Konvaljen

Min dotter är tre och fick en liknande "My first PC" av sin mormor och morfar. Var skeptisk först men den är väldigt bra och hon sitter där lite varje dag och lär sig bokstäver och siffror. Hon gillar den skarpt.

• Agent Fluff

Tack för alla svar Har nu bestämt mig för att köpa den till henne eftersom hon tjatar om den dagarna i ände. Hoppas nu bara att hon gillar den också. Annars får jag sälja den igen

• Kiira

vi har köpt den för 299 på barnens hus för någon vecka sedan. Dottern har pratat om den sedan oktober.. så hoppas att de kommer till pass.. om inte annat så får väl ja leka med den =)

• Agent Fluff

Fan också! Den verkar vara slut överallt i skåne! Jaja, säker nån mening med det då... Tjejen fyller ju år den 24 januari så hon får önska sig den då ist om hon fortfarande vill ha den.

Svar på tråden Hello Kitty dator