• nindemandil

Mobilsurf & Spotify.

Jag är lite sugen på att teckna ett abonnemang där abonnemanget har mobilsurf & spotify ingår i ett helt år. Hur funkar det när man använder spotify & har ett mobilsurf abonnemang? Det står att man har 1 GB trafik att utnyttja & att hastigheten sedan sänks. Men utnyttjar Spotify denna trafik? För det räknas väl inte som typ.. fildelning? Det är ju en tjänst jag betalar för att utnyttja. Hoppas någon kan göra mig lite klokare!

• Svar på tråden Mobilsurf & Spotify.
  • nindemandil

Men om datatrafik ingår så borde det väl inte kosta utöver det man redan betalar.. eller måste man teckna något extra tillägg med mer surf?

Ladda ner spellistorna i telefonen? Vad är skillnaden? Listan finns väl i telefonen när man har spotify installerat.. eller är jag helt ute å cyklar?

• nindemandil

Finns det instruktioner över hur man laddar ner spotifylistorna å lägger in listorna i mobilen? Eller finns det nån funktion i programmet?

Funkar det att använda spotify sen när hastigheten sänks då?

• nindemandil

Jo den har jag sett men har inte haft premium så den funktionen har jag aldrig kunnat använda. Ändrar jag bara den till en offline playlist då? Känner mig nästan dum som frågar men har bara använt gratis spotify hittills å inte fattat det här med spotify i mobilen.

• nindemandil

Funderar på någon av HTC's modeller. Har varit å kikat tidigare i olika affärer för att bestämma mig. Är lite kluven för jag skulle gärna vilja ha Desire HD men tycker den är stor om man jämför med Wildfire. Alt. är Samsungs i9000 Galaxy kanske.

Köper sällan mobil. Har haft min senaste i ett par år nu men vill så gärna kunna ha Spotify i mobilen. När det nu ingår i 12 månader så kände jag "varför inte"? Abonnemanget blir ju inte dyrare :)

Svar på tråden Mobilsurf & Spotify.