• Älskarlivet

Skilja på snygg och attraherad ?

För mig är det 2 helt olika saker!

Om jag tycker att någon är snygg så tycker jag han är snygg. Punkt.

Är man attraherad av någon så betyder det att man tänder/kan tända på denna person.

Har jag fel eller betyder det så för er med?

Min kille får gärna tycka och säga att andra tjejer är snygga. Men skulle han säga att han är attraherad av en annan tjej så hade jag tyckt vi haft småproblem i vårt förhållande.

Hur tycker ni, hur skiljer sig dessa två definioner?

• Svar på tråden Skilja på snygg och attraherad ?
  • Älskarlivet

Alltså jag tycker (självklart) att det är okej att tycka någon annan är snygg. Det är ju normalt att tycka!
    Men om man är attraherad av en annan, alltså det pirrar lite mellan benen så är det inte ok för mig längre. heller inte för min kille. VI är som tur är väldigt lika där.

Känner några i verkliga livet och även kan läsa inlägg här på FL att många blir attraherade av andra till höger och vänster och faktiskt "skäller" på dom som "förbjuder" sina killar/tjejer att bli attraherade av andra.
    Okej där formulerade jag mig fel, man kan inte förbjuda någon att bli attraherad. Det är inget man väljer kanske...
    Jag bara menar om min kille tänder på en annan tjej i vänskapskretsen eller på jobb eller liknande så ser jag det som början av ett problem i förhållandet.

Men det är bara JAG, tycker det är bra att vi alla är olika

• Älskarlivet

hobnob:
    Det är precis det jag menar!! FOlk som säger "Livet tar inte slut för att mna blir sambo. Jag brukar bli hungirg ute men äta hemma"

Men återigen alla är vi olika och jag tycker det är bra! Men det stör mig när folk "hackar" på en för att man inte vill bli attraherad av anann

• Älskarlivet

Ja det är helt fel!!

Men om båda är likadana så är det "ok".... om ni förstår hur jag menar?

Jag och sambon har precis likadana tankar kring allt som har med sånt att göra och det känns skönt.
    För då slipper man förklara och t o m bråka om det.....

Svar på tråden Skilja på snygg och attraherad ?