Handla inte hos Campadre!
Jag ahr haft samam problem och massa andra. Jag har gjort en reklamation/retur och ännu inte fått pengarna osm jag så väl behöver. MORR! Och nej det går inte att ringa och jag har också fått svar efter en vecka att "vi har ditt mail" och sedan efter ännu längre tid svar å mailet. Jag meddelade före jul om min reklamation. Fick mailsvar efter mer än över en vecka med "returkod" och meddelande om att de skulle skicka returlapp. Det tog en vecka innan den kom. Sedan skickade jag tillbaka paketet dagens efter och pengarna för förskottsbetalningen jag gjort har jag ännu inte fått. Jag känner mig skitbesviken, särkilt eftersom jag trots problemen är en trogen kund sedan länge. Får jag inte pengarna i början på veckan anmäler jag företaget. Jag har ingen lust att bli av med ellerligga ute med tusentals kronor nu i juletider. De har fått mitt paket i retur sedan länge.
Jag uppmanar också alla att inte handla. De har alltid strul även om det nu runt jul är extremt.
Beträffande skokärtongen och liknande står det i anvisningarna att lådan inte får användas som emballage eftersom den ska säljas vidare och alltså måste vara orörd så amn måste paketera in den. Just detta tycker jag är helt normalt eftersom det funkar så på de flesta ställen och även i vanliga butiker. Men alla andra jag har pratat med har haft problem med Campadre på ett eller annat sätt.
Och ja, det är helt bedrövligt att det inte går att ringa.