Inlägg från: Frumamma |Visa alla inlägg
  • Frumamma

Tid för c-uppsats?

Hur mycket  tid kan man beräknas ska lägga ner på en c-uppsats på universitetet?

• Svar på tråden Tid för c-uppsats?
  • Frumamma

är det tio veckor heltid just för det då? inga andra uppgifter eller dyl?

att jag frågar beror på att jag går en valideringsutbildning till lärare där jag både jobbar o pluggar samtidigt.
    Jag jobbar 80% och är tjänstledig fredagar för studier, men studierna är ändå på 100%. 

Det är som sagt väldigt tufft... vill därför veta helst hur många timmar det kan tänkas ta om man ska skriva  30-50 sidor. Eftersom jag arbetar samtidigt så krävs det att min tid planeras in i minsta detalj för att jag ska hinna.
    Jag kommer att ha ca 10 veckor på mig som du sa men skillnaden är att jag arbetar ju samtidigt...
    Försöker få ihop detta i min förvirrade hjärna...

Så nån som vet hur mycket tid jag behöver lägga ner?

• Frumamma

Jag ska helt klart använda mig av min egen verksamhet. Men sen tar ju allt annat tid oxå. Vill därför se om det går att räkna ut om jag hinner med allt med c-uppsatsen som inte kan göras på arbetstid. Med andra ord om det är tekniskt möjligt att hinna med allt. stackars min man o mina barn som har fått hamna lite i skymundan under hela studietiden. Och nu blir det värre under uppsatsskrivandet :0(

Svar på tråden Tid för c-uppsats?