• Anonym (TS)

Fel med analsex?

Hej

Jag är nyfiken på vad folk egentligen tycker om det här med analsex.
    Själv tycker jag ju att det verkar jätteäckligt, fast då tänker jag ju på hur det skulle vara rent hygieniskt.
    Jag är ju en av dem som anser att i rumpan är det "exit only".
    Dessutom har jag alltid undrat om inte män som vill ha den i rumpan, är lite gay?

So... enlighten me!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fel med analsex?
  • Anonym (Öh?)

Jo självklart är de männen gay!

Och kvinnor som gillar att få musen slickade är lesbiska!

1+1=2 trodde alla visste det?

• Anonym (TS)
    Anonym (Öh?) skrev 2010-12-17 09:50:11 följande:
    Jo självklart är de männen gay!

Och kvinnor som gillar att få musen slickade är lesbiska!

1+1=2 trodde alla visste det?
    Jag skrev ner mina fördomar för att kunna ge mig själv en chans att kanske börja tänka annorlunda.
    Är alla dina fördomar rationella?

Dessutom är det väl inte riktigt samma grej att bli slickad, som att vilja ha något i rumpan?
  • Anonym (Öh?)
    Anonym (TS) skrev 2010-12-17 09:57:04 följande:
    Jag skrev ner mina fördomar för att kunna ge mig själv en chans att kanske börja tänka annorlunda.

Dessutom är det väl inte riktigt samma grej att bli slickad, som att vilja ha något i rumpan?
    Varför det skulle vara mindre gay att bli slickad eller få något upp i röven är för mig obegripligt.

Nej det är klart att alla fördomar inte är rationella, men har man någon del av hjärnan kvar som klarar av att tänka rationellt så förstår man att homosexualiteten inte sitter i analen.
  • Anonym (Öh?)

Och vill du höra något väldigt chockerande? Alla homosexuella män gillar inte analsex Förvånad

Konstigt va?

• Anonym (Mr T)
    Anonym (TS) skrev 2010-12-17 09:57:04 följande:

Är det inte? Jag kan hålla med om att analsamlag är ett större 'intrång' (pun intended) än cunnilingus. Däremot så är båda ur fortplantningssynpunkt rent värdelösa.

Om nu en person finner njutning i oralsex, skulle du då finna det äckligt?

Vissa tycker att det är njutningsfullt med analstimulans, andra inte. Precis som vissa gillar att ha sex iförda tweed-chaps, hängande kväveck i en kristallkrona, vilket inte är en personlig favorit.

Mitt motto är: Låt människor njuta av vad de vill, så länge det inte skadar någon.
  • Alvi

Haha, men hur kan det vara gay om en tjej gillar analsex?? Eller menar du att det är gay om det är killen som vill? Tjaa, nääe... det tror jag inte heller....

Once you try menskopp you´ll never go back!
  • Anonym

Ingenting jag pysslar med. Tycker det gör ont och är helt värdelöst (har testat en gång och aldrig mer).

Och nej, jag tror inte att killar som gillar det behöver vara gay... däremot om dom själva blir pippade i sin egen röv så borde det ju vara ett manligt könsorgan som man boxar in - då är de hur som helst inte äcklade av själva idén

• Anonym (Öh?)
    Anonym skrev 2010-12-17 10:16:35 följande:
    Ingenting jag pysslar med. Tycker det gör ont och är helt värdelöst (har testat en gång och aldrig mer).

Och nej, jag tror inte att killar som gillar det behöver vara gay... däremot om dom själva blir pippade i sin egen röv så borde det ju vara ett manligt könsorgan som man boxar in - då är de hur som helst inte äcklade av själva idén
    man kan även köra in fingrar och sexleksaker. Det måste inte handla om snoppar irl.
  • Anonym
    Anonym (Öh?) skrev 2010-12-17 10:19:04 följande:
    man kan även köra in fingrar och sexleksaker. Det måste inte handla om snoppar irl.
    Och både fingrar och sexleksaker som kan köras in i röven har väl någorlunda form som en kuk? Inte som en fitta i alla fall
  • Halkatla

Egentligen tycker jag att det är rätt vidrigt och äckligt med analsex. Faktiskt. Men jag accepterar att många andra tycker annorlunda. Min man och jag har samma syn på saken, och det är ju faktiskt det enda som är relevant.

Svenskarna gör av med pengar de inte har, på saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte tycker om. (Babben Larsson)
Svar på tråden Fel med analsex?