• Anonym (TS)

Fel med analsex?

Hej

Jag är nyfiken på vad folk egentligen tycker om det här med analsex.
    Själv tycker jag ju att det verkar jätteäckligt, fast då tänker jag ju på hur det skulle vara rent hygieniskt.
    Jag är ju en av dem som anser att i rumpan är det "exit only".
    Dessutom har jag alltid undrat om inte män som vill ha den i rumpan, är lite gay?

So... enlighten me!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fel med analsex?
  • lennartsdotter
    Halkatla skrev 2010-12-17 13:45:14 följande:
    Men älgar är ju inte flockdjur på samma sätt...
    Och? Det är inte bara flockdjur som ägnar sig åt analsex. Både anal penetrering och homosexualitet förekommer hos andra djur i naturen. Jag tog bisonoxen som ett exempel eftersom det var det som dök upp.
  • Anonym (kvinnlighet)

läste att det förkommer bland pigviner med
    det var ett par två hanar som brukade ha det på ett zoo så det flyttade på en av pigvinerna men då blev både så deppiga så de fick bli tillsammans igen...analsex förekommer var som helst djur som människa

• Anonym (TS)
    Anonym (kvinnlighet) skrev 2010-12-17 12:37:16 följande:
    om en tjej/kvinna bara vill ha analsex vad är hon då?

TS?

nu e jag nyfiekn?
    Sexuell?

Sen när har jag diskuterat det? Är din frågeställning byggd på att jag tycker att det är lite gay när män vill ha någonting i rumpan? Hur får du det till att jag skulle tycka att en tjej har en särskild läggning om hon har analsex?
    Det är jag nyfiken på.
  • Anonym (TS)
    Anonym (Normalt?) skrev 2010-12-17 12:53:20 följande:
    Du låser dig för mycket vid formen. Ett redskap är ett redskap och inget annat. Visst finns det de som gillar dildos som ser ut som kukar. Men det är inte alla som gör det. Och det finns massa stavar som inte alls ser ut som kukar. Formen är praktisk för sitt syfte helt enkelt. Om någon kommer på att det är skönt att stoppa en fyrkantig kloss i analen är jag alldeles säker på att den personen kommer fortsätta göra det. Personligen tycker jag inte att det låter så behagligt. Och därför håller jag mig till stavar av kukliknande form. Inte för att det ska likna en kuk, utan för att det är det jag tycker känns bäst för sitt endamål.
    Haha, fyrkantig kloss!

Ja, du har faktiskt en poäng där, att det inte finns så många andra former att välja mellan.
  • Anonym (TS)
    lennartsdotter skrev 2010-12-17 13:43:48 följande:
    Anal penetrering bisontjurar emellan är ett känt fenomen. Vore inte jättekonstigt om det även förekommer hos älgar. 
    Äh, lägg av. Det där tror jag på först när jag ser det!
  • Anonym (TS)
    Anonym (kvinnlighet) skrev 2010-12-17 13:54:26 följande:
    läste att det förkommer bland pigviner med
    det var ett par två hanar som brukade ha det på ett zoo så det flyttade på en av pigvinerna men då blev både så deppiga så de fick bli tillsammans igen...analsex förekommer var som helst djur som människa

Pingviner som har analsex?
    Hallå, fåglar har ju bara en kloak.
    Nej, jag köper inte det där med att alla djur har analsex

• Anonym (B)

Förstår inte riktigt det här sammanhanget mellan analen och homosexualitet. Visst, det ligger i gamla fördommar om att bögar alltid satte på varandra i röven, men idag så tycker man att vi borde ha kommit mycket längre än så.
    Vad gör att en kroppsdel blir mer gay än någon annan kroppsdel? Vad gör att någon njutning är mer gay än någon annan om man får den njutningen själv eller med någon av samma kön?

- Tjejer som använder sexleksaker, är dom lesbiska?
    - Killar som tycker om njutning av en sexleksak i analen samtidigt som han är med sin flickvän, är han bög eller bi då?

Nej, det här är bara fördommar som borde bli förminskade och sen förintade.

Mer ANALSEX till alla som vill!

• Anonym (B)
    Anonym (Normalt?) skrev 2010-12-17 12:53:20 följande:
    Du låser dig för mycket vid formen. Ett redskap är ett redskap och inget annat. Visst finns det de som gillar dildos som ser ut som kukar. Men det är inte alla som gör det. Och det finns massa stavar som inte alls ser ut som kukar. Formen är praktisk för sitt syfte helt enkelt. Om någon kommer på att det är skönt att stoppa en fyrkantig kloss i analen är jag alldeles säker på att den personen kommer fortsätta göra det. Personligen tycker jag inte att det låter så behagligt. Och därför håller jag mig till stavar av kukliknande form. Inte för att det ska likna en kuk, utan för att det är det jag tycker känns bäst för sitt endamål.
    Vem säger att formen just är en kukform och inte en gurka som blivit lite avhackad i ena änden Flört
  • Anonym (Normalt?)
    Anonym (B) skrev 2010-12-17 14:14:15 följande:
    Vem säger att formen just är en kukform och inte en gurka som blivit lite avhackad i ena änden Flört
    Helt sant! Spann bara vidare på TS tes om kukform.
  • Anonym (TS)
    Anonym (B) skrev 2010-12-17 14:12:29 följande:
    Förstår inte riktigt det här sammanhanget mellan analen och homosexualitet. Visst, det ligger i gamla fördommar om att bögar alltid satte på varandra i röven, men idag så tycker man att vi borde ha kommit mycket längre än så.
    Vad gör att en kroppsdel blir mer gay än någon annan kroppsdel? Vad gör att någon njutning är mer gay än någon annan om man får den njutningen själv eller med någon av samma kön?

- Tjejer som använder sexleksaker, är dom lesbiska?
    - Killar som tycker om njutning av en sexleksak i analen samtidigt som han är med sin flickvän, är han bög eller bi då?

Nej, det här är bara fördommar som borde bli förminskade och sen förintade.

Mer ANALSEX till alla som vill!
    Det är ju pga mina fördomar som jag öppnat denna tråden. för att jag vill ha mer insikt och få mer förståelse.
Svar på tråden Fel med analsex?