Inlägg från: elektra1 |Visa alla inlägg
  • elektra1

De som inte svarar på "dolt nummer"

Jag svarar aldrig på dolt tel nr. Iallafall inte på min hemtelefon. Finns ingen anledning alls.
    Jag svarar bara folk jag vill prata med. Alltså dem jag känner.
    Har tröttnat något enormt på telefon försäljare. De riktigt trakasserar oss många gånger per dag.
    Så jag slår på telefon så jag inte hör ringsignalerna, sen slår jag av fort igen.  Så det blir tyst i telefon. Då tröttnar de att ringa.
    På mobilen svarar jag oftast vilket nummer det än är.

• elektra1

Jag tycker det är konstigt att man vill svara på dolt nummer..  Vem vill prata med personer man inte kännner? Sådant har då absolut inte jag tid med.  Om polisen vill mig nåt, får de väl komma hem till mig.
    Och läkare vet jag när de ska ringa, då svarar jag.

• elektra1
    Tekaka skrev 2010-12-21 11:09:49 följande:
    Tråden bekräftar om och om igen det som diskuterats. Ni som är rädda för dolda nummer har psykiska problem som ni bör ta tag i.
    Jag har inga psykiska problem bara för att jag inte pratar med okända människor, har inte tid med det. Är nog en av de normalaste människor man kan träffa på.  Har fullt upp för det mesta. Jag VILL inte köpa saker. Det är de enda från dolt nummer som ringt till mig.
    Jag tycker du har problem som skriver så här, att du dömer alla som inte vill prata med försäljare.
    Och jag svarar aldrig folk som ringer frrån 08 eller 031 nummer. För det är alltid försäljare. Känner inte en människa i göteborg eller sthlm.
Svar på tråden De som inte svarar på "dolt nummer"