• Tizzan

De som inte svarar på "dolt nummer"

Och varför i hela friden ringer man från dolt?? Fört att man inte vill att personen man ringer, ska veta vem man är?? Är nog psyk-varning på det med ;)

Nä men här är en knepig sate som inte ofta svarar på dolt.. Men jag har dolt hehe.. Låter väl bra.. Dock hade jag inte behövt dolt, om det inte vore för att det finns en enda person som helt enkelt inte ska få mitt nummer och då fick det bli så.. Tänk va den personen förstör!! Nu svarar ingen när jag ringer ;) haha, jo det händer faktiskt rätt ofta ändå ;)

• Tizzan

Krokimodell: såg ditt svar nu.. Kan tyvärr inte citera med iphonen..
    Anledningen att jag inte har hemligt "bara när jag ringer den personen" är att jag inte ens ringer den personen.. Men vill inte finnas "registrerad" nån stans, så han får nya numret (som jag fick skaffa pga honom) och har bara gett mina närmsta, som jag litar fullt på.. Tråkigt men sant.. Har tom "problem" att tex lägga ut annonser eller sånt nu, för jag vill inte att han ska kunna hitta det alls! Tyvärr ett val jag va tvungen att göra för min egen skull

• Tizzan

Krokimodell: det vet jag faktiskt inte.. Det var vad jag trodde när jag skaffade nya numret och dom frågade om jag ville "registrera mitt nummer eller va hemlig" och då tog jag hemlig för jag trodde dom menade på typ eniro osv eftersom dom vet om min "historia" osv. Men sen upptäckte vi att det var helt hemligt då kompisarna frågade varför jag ringde från hemligt.. Inte brytt mig så värst hittills men de kan va "störande" samtidigt.. Även om de e dolt vid samtal, syns de ju i sms (lite halvt knäppt men de går ju inte skicka sms utan ett nr antar jag) aja de e som de e.. Får se om jag kollar vidare i det senare :)

Svar på tråden De som inte svarar på "dolt nummer"