Inlägg från: Anonym (Tightare) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tightare)

Blev din snippa "slapp" efter att du fött barn?

Jag tänkte se om det går att slå hål på myten att man skulle bli "fladderfitta" efter att ha fött ett eller flera barn.
    Nu kanske jag är unik, men jag har faktiskt blivit trängre efter att ha fött mina 2 barn.

Hur ser det egentligen ut?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-20 13:33
    Jag menar alltså slidgången!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Blev din snippa "slapp" efter att du fött barn?
  • Anonym (Tightare)

Ingen aning! Men jag är utan tvekan tightare, jag blev det redan under graviditeten. Det fanns kvar efteråt och vid andra graviditeten blev jag ännu lite tightare. Det fanns också kvar sen.

För mig är det, som du beskriver, så att jag är så tight att det ibland kan göra ont och så var det aldrig innan jag fick barn!

• Anonym (Tightare)

Jag blev bara sydd utvändigt och det är inne i själva slidan jag är trängre, inte bara i öppningen!

Undrar om idioterna på Flashback hittar den här tråden så att de fattar att kvinnor inte blir vida bara för att vi får barn. Inte för att dessa killar (well, små små pojkar när det gäller mognaden) som har den synen på kvinnor borde få ens stöta i en kvinna innan de växt upp, men ändå

Jag kan tänka mig att de som är betydligt slappare kanske hade större komplikationer vid förlossning? Att det kanske är vanligare när man är i 40-årsåldern och kroppen inte är riktigt lika anpassningsbar? Jag har ingen aning, bara lösa spekulationer! 

• Anonym (Tightare)
    Anonym (Celibat) skrev 2010-12-19 09:12:39 följande:
    Ja tyvärr jätte stor skillnad. Har försökt få hjälp av gynekologer eftersom sex inte fungerar alls längre eftersom jag är så stor där nere. Men jag får bara veta att man får räkna med att det blir så när man fött barn. Knip övningar hjälper inte så man blir trängre enligt dom gynekologer jag pratat med.

Vilket bullshit!!! Nåt man får räkna med?

Om det hade varit män som hade fått förstört sexliv efter förlossning så hade de gjort allt, du ska inte behöva ha det så. Hoppas du orkar kämpa för på nåt sätt borde du kunna få hjälp.

• Anonym (Tightare)
    Anonym skrev 2010-12-19 12:48:27 följande:
    Men sluta att spä på något som inte är sant! Finns inget som säger att de som är slappa skulle ha struntat i sina knipövningar!

Själv är jag för trång, men det kan väl lika gärna ha att göra med att man inte blir lika våt som man blev tidigare. Kanske även har med åldern att göra och inte alls att man fött barn. Vem vet!?
    För min del har det knappast med åldern att göra, jag är 24 och var 22 när jag fick första. Kan tillägga att jag har gjort typ 5 knipövningar sen jag blev gravid för 3 år sen..
  • Anonym (Tightare)
    Rumpetroll skrev 2010-12-20 12:40:19 följande:
    Jag har inte riktigt förstått det med trång fitta. Vad menar ni med det?
    Är det i själva slidan eller menar ni precis ingången till slidan?

För har man fött barn så blir ju själva ingången inte den samma som innan. Dock är insidan av slidan en helt annan grej, den får ju tillbaka sin ursprungliga form så att säga om man inte har otur då.
    Jag menar insidan.
  • Anonym (Tightare)
    Pyris skrev 2010-12-20 11:25:13 följande:
    Jag har blivit trängre istället. Jag har fått 6 barn och på efterkontrollen med nummer 6 så sa bm att det inte ens kändes att jag hade fött barn 6 veckor tidigare. 
    Jag har aldrig gjort några knipövningar, är för lat för det

Ska man dra det riktigt hårfint så är det väl egentligen inte snippan det handlar om (brr, ryser vid att bara skriva ordet). Snippan är väl bara det yttre på könsorganet?? Jag vet inte.. det ändras hela tiden. 
    Snippan är hela könsorganet, men egentligen är det väl vaginan jag pratar om. Jag frågar ju liksom inte om man är trängre i blygdläpparna, haha.
  • Anonym (Tightare)

Eller vänta, SLIDAN menar jag förstås.

Svar på tråden Blev din snippa "slapp" efter att du fött barn?