• Anonym (Tightare)

Blev din snippa "slapp" efter att du fött barn?

Jag tänkte se om det går att slå hål på myten att man skulle bli "fladderfitta" efter att ha fött ett eller flera barn.
    Nu kanske jag är unik, men jag har faktiskt blivit trängre efter att ha fött mina 2 barn.

Hur ser det egentligen ut?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-20 13:33
    Jag menar alltså slidgången!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Blev din snippa "slapp" efter att du fött barn?
  • redneck girl

ärligt talat så är jag så less på dåligt upplysta människor som tror att bara man fått barn är man en vandrande hink . har fött nio ungar vaginalt och skött mina knip...och jag är inte som ett hål därnere . dock kan ju uteseendet skilja sig lite från innan man fick barn . jag har koll på min mus och hon ger mig underbar njutning . sen man fick första ungen så fick man mer koll på allt och man fick lite mer jävla anamma i sig . så sexet vart ju ännu bättre än innan .

• Pyris
    Anonym (Tightare) skrev 2010-12-20 13:32:29 följande:
    Snippan är hela könsorganet, men egentligen är det väl vaginan jag pratar om. Jag frågar ju liksom inte om man är trängre i blygdläpparna, haha.
    Anonym (Tightare) skrev 2010-12-20 13:33:53 följande:
    Eller vänta, SLIDAN menar jag förstås.
    *skratt*  Ja, det är inte lätt det här med alla ord :)
  • Anonym (mus/råtta?)
    redneck girl skrev 2010-12-20 14:32:21 följande:
    ärligt talat så är jag så less på dåligt upplysta människor som tror att bara man fått barn är man en vandrande hink . har fött nio ungar vaginalt och skött mina knip...och jag är inte som ett hål därnere . dock kan ju uteseendet skilja sig lite från innan man fick barn . jag har koll på min mus och hon ger mig underbar njutning . sen man fick första ungen så fick man mer koll på allt och man fick lite mer jävla anamma i sig . så sexet vart ju ännu bättre än innan .
    Ursäkta men vadå dåligt upplysta.. har man aldrig fått barn så kanske man inte vet (de tär ju itne direkt så man kan fråga vem som helst) och då går man in och läser och frågar i ett INTERNETFORUM till exempel. För att bli upplyst.
    Klart man som förstagångsgravid är orolig för att inte kunna ha lika skönt sex efter som innan förlossningen.

Tack för att du upplyser oss! 

/Musen som inte vill bli råtta...
  • Anonym (marre)
    Anonym (mus/råtta?) skrev 2011-01-14 09:49:07 följande:
    Ursäkta men vadå dåligt upplysta.. har man aldrig fått barn så kanske man inte vet (de tär ju itne direkt så man kan fråga vem som helst) och då går man in och läser och frågar i ett INTERNETFORUM till exempel. För att bli upplyst.
    Klart man som förstagångsgravid är orolig för att inte kunna ha lika skönt sex efter som innan förlossningen.

Tack för att du upplyser oss! 

/Musen som inte vill bli råtta...
    det är så att många är dåligt upplysta. finns massa information och böcker att läsa . sen får man en bok vid inskrivningen . var god öppna den, det var ju meningen .
  • Anonym (bucket)

själv är jag då ett levande bevis på att vissa blir hinkar. är 24 år, tre barn, kniper som fan och har alltid gjort och nu sitter jag här med framfall på bakre och främre slidväggen, lutar jag mej fram blir det som en ballong som fylls och mitt enda hopp är nu att operationen jag väntar på snart händer.

• mommytwo
    Anonym (marre) skrev 2011-01-14 11:53:57 följande:
    det är så att många är dåligt upplysta. finns massa information och böcker att läsa . sen får man en bok vid inskrivningen . var god öppna den, det var ju meningen .
    och den boken berättar ju ALLT Drömmer
    inkontinens, sfinkterrupturer, framfall, öken slemhinnor m.m..

dravel tycker jag!
    Anonym (bucket) skrev 2011-01-14 17:21:18 följande:
    själv är jag då ett levande bevis på att vissa blir hinkar. är 24 år, tre barn, kniper som fan och har alltid gjort och nu sitter jag här med framfall på bakre och främre slidväggen, lutar jag mej fram blir det som en ballong som fylls och mitt enda hopp är nu att operationen jag väntar på snart händer.
    lycka till!!{#emotions_dlg.flower}
    My Baby K 091031
  • giftfri
    SigridA skrev 2010-12-19 19:10:24 följande:
    Från nationalencyklopedin: "snippa, vard. namn på kvinnans yttre könsorgan"

Du kanske själv tycker att det låter bättre men faktum är att det är ett vedertaget ord för det kvinnliga könsorganet. Bara att gilla läget. I vilket fall OT, har faktiskt ingenting med tråden att göra.
    För oss män är ändå snippa nåt barnsligt namn på fittan, som kan duga att användas på barn, annars låter det rent löjligt
  • så mycket bättre
    giftfri skrev 2011-01-14 22:05:48 följande:
    För oss män är ändå snippa nåt barnsligt namn på fittan, som kan duga att användas på barn, annars låter det rent löjligt
    aha okej så du har pratat med alla män eller? Min man minns inte att han pratat med nån om det iaf Drömmer
  • giftfri
    SigridA skrev 2011-01-15 15:15:29 följande:
    aha okej så du har pratat med alla män eller? Min man minns inte att han pratat med nån om det iaf Drömmer
    Nä, har glömt några, din man var visst en av dom...
  • Anonym
    Anonym (Celibat) skrev 2010-12-19 09:12:39 följande:
    Ja tyvärr jätte stor skillnad. Har försökt få hjälp av gynekologer eftersom sex inte fungerar alls längre eftersom jag är så stor där nere. Men jag får bara veta att man får räkna med att det blir så när man fött barn. Knip övningar hjälper inte så man blir trängre enligt dom gynekologer jag pratat med.
    Därför man inte ska föda barn ju!! Jag tänker aldig föda barn, vill inte förstöra mitt underliv och mitt sexliv...!
  • Anonym (snömos)

Knipövningarna har gjort att jag kan få min karl att komma av mina "knip" under sexakten vilket han tycker är väldigt härligt! Han säger att jag är hans första partner som lyckats med det under alla år han har ´haft sex...

• Anonym (kniper)

min man gillar inte när jag kniper under sexet.. och mina muskler är inte starka då.. så varför gillar han det inte?Tungan ute

• Anonym

Red neck girl: och jag är trött på alla som tror att knip fixar allt! Uppenbarligen har du bra vävnad, stort grattis till det! Efter ett barn och massa knip är jag en vandrande hink med framfall. Vad menar din upplysning om det???

• Anonym
    Anonym skrev 2011-01-15 22:54:33 följande:
    Red neck girl: och jag är trött på alla som tror att knip fixar allt! Uppenbarligen har du bra vävnad, stort grattis till det! Efter ett barn och massa knip är jag en vandrande hink med framfall. Vad menar din upplysning om det???
    Hmm... kanske skulle struntat i att föda barn som jag tänker göra???
  • Anonym

Min entré är tajt som innan, men inuti?? Kniper jag kring ett finger så är det tajt MEN vad jag aldrig hört nån prata om är själva BREDDEN. Om jag drar fingret från sida till sida där inne så är det gymnastiksal3000. Erfarenheter?

• Anonym
    Anonym skrev 2011-01-15 23:38:38 följande:
    Min entré är tajt som innan, men inuti?? Kniper jag kring ett finger så är det tajt MEN vad jag aldrig hört nån prata om är själva BREDDEN. Om jag drar fingret från sida till sida där inne så är det gymnastiksal3000. Erfarenheter?
    Hur fan ska man kunna njuta av sex då och få orgasm? Suck!!
  • Anonym (Tjej28)
    Anonym skrev 2011-01-15 23:38:38 följande:
    Min insida är likadan. Jag kan knipa så att det är så trångt att det är svårt att få in 2 fingrar. Men på bredden är det brett :P
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-01-15 23:40:29 följande:
    Hur fan ska man kunna njuta av sex då och få orgasm? Suck!!
    Orgasm har jag aldrig fått av själva samlaget ändå. Men visst, tråkigt är det att va en bredis.
Svar på tråden Blev din snippa "slapp" efter att du fött barn?