• Anonym (Undrande)

Har era barn sex?

Har era ungar sex? Hur gamla är dom? Vad tycker ni om att unga har sex?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-22 11:25
    Ni behöver ej rösta om ni har spädbarn eller mkt små barn! Men ni kan gärna skriva en rad :)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har era barn sex?
  • Anonym
    artax skrev 2010-12-22 11:32:44 följande:
    Scary tråd! :S
    Håller med. Känns lite sjukt att fråga en sån sak! varför liksom? Blir du kåt av det eller ts?
  • Anonym (pedovarning?)

Vad är du ute efter? Snokar inte i mina barns privatliv....

• Anonym (Undrande)

Ni verkar ha missuppfattat ganska grovt... Har själv en dotter på 12 år och springer runt och ligger med killar titt som tätt och jag gillar det INTE. Vill veta vad ni andra tycker och om det är vanligt..... herregud

• Anonym (Undrande)
    Anonym (pedovarning?) skrev 2010-12-22 11:36:26 följande:
    Vad är du ute efter? Snokar inte i mina barns privatliv....
    Privatliv? Visserligen, men reagerar du inte på om dina barn skulle ha sex? Jag undviker det gärna så länge som det går :)
  • Anonym (pedovarning?)

Oh shit! 12 år? Herregud, hon är ju bara ett litet barn! Ja då måste du ju lägga dig i. Fy sjutton.

• Anonym (Undrande)
    Anonym (pedovarning?) skrev 2010-12-22 11:45:03 följande:
    Oh shit! 12 år? Herregud, hon är ju bara ett litet barn! Ja då måste du ju lägga dig i. Fy sjutton.
    Har sagt att om hon fortsätter så skickar vi henne till hennes farmor och farfar i Finland. För hon verkar inte lyssna.... jag mår illa
  • Anonym

Man blir byxmyndig när man är 15 år av en anledning, allt annat är ditt ansvar som förälder.
    Hon är bara 12 år. Det är skrämmande att höra om 12-åringar som ligger runt och att föräldrarna undrar om det är ok. 

• Anonym (Loloo)

Nej det är inte okej. hon är bara ett barn själv. ge henne utegångsförbud och dra in ev pengar och mobil,dator,tv mm mm tills hon slutar bete sig. Hur gamla är killarna som ligger med henne?

• Anonym
    Anonym (Undrande) skrev 2010-12-22 11:47:37 följande:
    Har sagt att om hon fortsätter så skickar vi henne till hennes farmor och farfar i Finland. För hon verkar inte lyssna.... jag mår illa
    Äh tror du det får henne att sluta? finns killar i finnland också vet du?
Svar på tråden Har era barn sex?