Inlägg från: NaturalBornKillers |Visa alla inlägg
  • NaturalBornKillers

Otäcka barnprogram

hej emelielj,
    Nej du har inte drömt det där om killen som föder ur munnen, han kussar på ett träd som visar sig vara en trädand ^^
    Jag har letat i flera timmar och jag kan verkligen inte hitta det programmet, jag har för mig att de sjunger oliver twist i into sången men hittar inget när jag söker på det heller.
    I ett annat avsnitt är det en kille som är en mjukglassmaskin så han serverar glass i näsan, så himla sjukt.

Och det andra programmet du söker heter mirror mirror
    ">

:D

• NaturalBornKillers

hej emelielj,
    Nej du har inte drömt det där om killen som föder ur munnen, han kussar på ett träd som visar sig vara en trädand ^^
    Jag har letat i flera timmar och jag kan verkligen inte hitta det programmet, jag har för mig att de sjunger oliver twist i into sången men hittar inget när jag söker på det heller.
    I ett annat avsnitt är det en kille som är en mjukglassmaskin så han serverar glass i näsan, så himla sjukt.

Och det andra programmet du söker heter mirror mirror 
    ">

" target="_blank">

:D

• NaturalBornKillers
    IsDimma skrev 2011-01-01 18:55:51 följande:
    Den serien med den magiska spegeln heter Mirror, en australiensisk serie om jag inte missminner mig .-)
    Heej igen ^^ Hittade det efter ca :3 timmars letande, det var inte oliver twist utan round the twist!

">

Svar på tråden Otäcka barnprogram