• AnnaochKatarina

Otäcka barnprogram

Jag undrar om det var fler födda på 90talet som var rädda/livrädda för Ika i rutan??

Själv tyckte jag alltid hon var oerhört otäck när hon dansade med skelettet!! Usch!!

God jul!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Otäcka barnprogram
  • pluvdo

Mitt svar passar inte in: Jag minns inte om jag tyckte Ika var skrämmande, men däremot var jag rädd för hennes skelett Åke!

Men detta klippet är ju jätteroligt:

• AnnaochKatarina

Jo skelettet Åke var obehagligt!

• Agapi

usch jag hatade henne! Inte bara skelettet utan hela alltet. Läskig musik och hon rörde sig konstigt och läskigt i introt. Tycker fortfarande de är lite obehagligt 

• Agapi

tittade på youtube nu. speciellt när hon går i den stora svarta klänningen tyckte jag var hemskt =P

• SeTa

Åke var inte hälften så läskig som Ica själv!

• Tecken

Jag kan inte rösta. Jag är född på 80-talet. Jag tycker inte hon var otäck, tycker bara hon var knäpp.

• tidigareplatt

Jag tyckte hon var jävligt märklig och musiken var ångestfylld. Usch!

• AnnaochKatarina

Japp ångerfylld, obehaglig och pratade konstigt gjorde hon också lite mystiskt! Men i vuxen ålder är hon inte lika otäck är ju när man är barn som de är läskigaste då barn lätt blir rädda för annorlunda saker..

• menvafan

Ika är det läskigaste påfund som någonsin har visats på televisionen! Jag tror allvarligt talat att varje människa som tittar på Ika riskerar att bli dummare och dummare för varje sekund.

Svar på tråden Otäcka barnprogram