Tycker ni att vi skall skaffa fler barn?
Jag är 50 min man 51 vi har en dotter på 5
Jag är 50 min man 51 vi har en dotter på 5
Tja, ni kan ju alltid försöka. Går det så går det. Vore ju trevligt med ett syskon till er dotter. Men räkna med att det kanske inte går vägen. Ni har tiden emot er.
om man måste fråga folk på ett forum om en sådan viktig sak kanske man inte är mogen för det
Ja varför inte men jag är rädd du kommer bli gruvligt besviken om du har för höga förväntningar på detta.. Vet du hur ovanligt det är att lyckas bli gravid vid 50?
Visst du lyckades vid 45 men bara det måste ha varit en stor portion tur. För varje år typ halveras fertiliteten vid den åldern.
Men kan du bli gravid - så kör på tycker jag. Dessutom kan det ju vara bra för din dotter eftersom då har hon åtminstone ett syskon att dela allt med. Men var även inställd på att det kanske inte går är mitt råd. Men jag önskar lycka till i alla fall.
Hur skulle det gå till,isåfall? Med tanke på eran/din ålder? Är ni friska o krya;kör hårt!
Nej, det tycker jag faktiskt inte.
Nej, det tycker jag inte.
Nej. Ni har passerat bäst före datum nu. Det är dock inte sista förbrukningsdag på er, så ta vara på er dotter och den tid ni har tillsammans istället.