Padme skrev 2010-12-27 18:46:57 följande:
Jösses! Har aldrig ens tänkt så långt... Min dotter simtränar och har gått självoch bytt om sedan hon var 6 år..... Fast så borvi ju visserligen i en liten stad. När de går med skolan till simhallen, vilket de började göra i förskoleklass, går de ju utan vuxen och får sköta schamponering och allt helt själva och dessutom passa tiden till när bussen går hem....
Men pedofiler.... har aldrig tänkt så långt.... Jag har mest oroat mig för hur hon ska få bortschampot ordentligt

......
Åh, det var inte bara jag!! Satt just i samma tankebanor.. Skit alltså! Bor åxå i en mindre stad och min dotter åker med skolan och duschar och badar, de har två fröknar i klassen och jag tror inte att de springer in med killarna i herrarnas omkl.rum. Kan däremot tänka mig att en av killarna som jobbar på badis går in och säger åt killarna om de är sena. Måste fråga gumman..
Hon går i tvåan min dotter och jag har mest funderat på om hon får bort kloret ordentligt så hon inte får utslag.
När jag började tänka efter så har jag gått själv på badis sedan jag var 8-9 år gammal, kommer så väl ihåg att det kostade en tia att gå in och bada!

Brukade gå efter skolan och komma hem när det stängde.. 5-6 timmar på badet efter skolan tog så slut på mig så jag brukade drömma att jag dök och landade alltid med ansiktet i kudden!!
Bara att inse att det var bättre förr...
Frågade min dotter hur de gör på badis med skolan och ena fröken följer med killarna!