BF september 2011
Får man haka på i tråden? Plussade idag, BIM +1, testade med två olika testmärken och jodå, båda två är +! BF 13 september ibland, 14 ibland och 15 ibland... får väl se vad BM säger när jag ringt dem.
Får man haka på i tråden? Plussade idag, BIM +1, testade med två olika testmärken och jodå, båda två är +! BF 13 september ibland, 14 ibland och 15 ibland... får väl se vad BM säger när jag ringt dem.

Sitter och skriver lite lätt på inköpslista (vågar knappt med tanke på risk för MF) men oj oj oj oj oj... Tur att Ullared finns! hahaah
Fortsätter namnsnacket då
Pojknamn tycker jag är jättesvårt... Flicknamn har jag haft två favoriter väldigt länge, Molly och Inez... Farmor heter Inez och det lite komiska är att hennes hund som hon hade när jag var liten hette Molly. Sen vill man "så klart" föra vidare vissa namn, i vårt fall Elisabeth som är mitt mellannamn och mammas tilltalsnamn, sen har sambons farmor ett mellannamn som vi vill ta vidare också, Tyra. Men pojknamn? ja, mellannamnet är klart, Rusthan, efter farfar, pappa och min bror, men tilltalsnamn???? Tur man har några månader på sig! 
Pratade med BM nu på morgonen och fick tid för inskrivning 3/2... UL 7/3... kan tiden bara rusa fram nu skulle jag vara evigt tacksam! Chefen frågade hur säkert testerna var när jag gick in och begärde ledigt för träff med BM, ja, jag tog ju tre så det är nog 100% svarade jag... Dessa karlar 
Kom på att BM som jag talade med gav mig ett nytt datum för BF... haha, kan bli spännande på UL vad det visar... 10/9 är det senaste datumet, men jag låter det stå kvar på 15/9 tills jag vet lite mer efter UL.