-
Nu andas du tjejen!!! Vi håller tummarna och en op. tror jag är mindre jobbig eftersom de har möjlighet att såga itu tanden osv. Det gjorde de med min och jag kände ingenting och mumlade med alla verktyg i munnen: fädi? (färdig) och ja, det var de ju... Sen att tråden de sydde med inte löstes upp som de sa var en annan sak, men den tog min ord. tandläkare bort på fem minuter!MelindaBjörk skrev 2011-02-03 19:28:20 följande:Jo jag har oxå dragit ut men aldrig blivit opererad så e smått nervös ^^ -
Är också med men det är en gåta hur det funkar :Dbetula skrev 2011-02-04 14:55:51 följande:Nu är jag medlem, men har ingen aning om hur det funkar. :P Men det ger väl sig m tiden :) -
Så kan det nog vara ja!!!Cornellia skrev 2011-02-04 17:45:30 följande:Det ger sig nog, tänke försöka få denna tråd inflyttad i gruppen, då blir det kanske lite mer "liv i luckan"
Men var tusan hittar jag hur jag kommer till gruppen? Ska väl inte behöva gå hit först för att klicka på länken?
-
Bortse från min kommentar, har hittat "Mina grpper" nu!miqaw skrev 2011-02-04 18:10:52 följande:Så kan det nog vara ja!!!
Men var tusan hittar jag hur jag kommer till gruppen? Ska väl inte behöva gå hit först för att klicka på länken?
-
Grattis på födelsedagen!Cornellia skrev 2011-02-06 12:35:34 följande:Tack, precis vad jag behövde höra!
-
Då fick man snällt vrara hemma idag då... Har inte kunnat sova i natt då magen sedan igår kväll blev uppspärrad som en ballong och så fort jag la mig så kom illamåendet! Har varit på toaletten varje timma, ibland bara kissat, ibland kom det diarré och till sist kom spyan... och då bara middagen utan någon som helst vätska... Behöver jag säga att det gjorde ont i strupen? Är det någon som vet att kokosmjölk och röd curry kan ge såna besvär, och framför allt då om man redan innan har lite lätt förstoppning? Nu ska jag försiktigt men bestämt äta fil och müsli. Är förresten i v 10 nu, (9+1).
-
Tack! då vet jag att jag inte ska äta det för detta funkar ju inte...Spants skrev 2011-02-07 08:58:10 följande:Ja, stark mat kan ge denna reaktion. Curry är min favoritkrydda, men har avstått från det sen jag plussade.
(jag är också 9+1 idag :D -
Jaha, då har man vaknat igen då... och spytt en gång till... Så det sista jag åt var vid lunch igår... Nu vill jag bara att sambon ska sluta så han fixar Provivas blåbärsdryck och smörgåsrån...
-
Ok, efter att ha spytt natten till måndag, varit hemma måndag och tisdag och mådde helt ok igår hade jag sett fram emot att jobba idag, MEN, det är bara att glömma... Har sovit 3 timmar sedan kl 21... Somnade vid 22:30 och vaknade 01:06 och har sedan dess inte kunnat somna om... Har ni tips på vad jag kan göra? Promenera så jag blir tröttare i kroppen? Äta något speciellt? Ja just det... äta, har varit vrålhungrig hela natten men jag kan ju inte ägna varje timme åt att äta... vad göra???

-
jag ska göra vanligt UL eftersom vi tackat ja till KUB, så jo, det går absolut att göra.syltvessla skrev 2011-02-12 19:30:18 följande:Finns de nån möjlighet tror ni att få ett vanligt ultraljud i tex vecka 13? iallafall så man kan få höra hjärtljuden? -
Om den stenhårda magen orsakar förstoppning kan illamåendet bli värre... Tyvärr... Kände av det som yngre när jag åt järn och även nu, då äter jag ju inte järn ännu men förstoppning har kommit och gått och då är illamåendet som värst...betula skrev 2011-02-13 13:53:17 följande:Järn är ju iaf känt för att ge stenhård mage, om det orsakar illamående vet jag dock inte.
Knapra ananas så ska det släppa enligt min BM. -
Vad betalade ni för den och som tidigare fråga, vilken vecka är du i?83Lovika skrev 2011-02-18 17:56:39 följande:Grattis till tvillingarna
Min mamma och mormor är båda två-äggstvillingar så jag är lite nervös för att det ska vara två där inne jag med.. men jag tror att det bara är en!
Vi köpte förresten Happy-tone doppler på Kjell o company idag. Vi HÖRDE HJÄRTLJUDEN
Åh vi blev så lyckliga, det ÄR faktiskt en bebis där inne trots att jag mår så bra
När vi skulle lyssna på den igen så lyckades vi dock inte få in dem, måste ha varit ren lyckträff med tanke på hur tidigt det är, den rekommenderas från vecka 12.
Vi spelade iallafall in på sambons iphone så när vi ska berätta för familjen kan vi spela upp hjärtljudet =)
-
Kom på att jag själv kunde titta på deras hemsida precis när jag skrivit inlägge men tack för svaret! Dock slog det mig att jag kommer döööö om jag inte hittar hjärtljuden även om den kanske är där inne och lever loppen och väntar nog med den lilla investeringen tills efter vi varit på KUB.83Lovika skrev 2011-02-19 09:11:47 följande:Happy-tone dopplern köpte vi på Kjell o Company för 349kr
Tyckte det var väl värt pengarna.
Det blev så mkt mer verkligt för sambon efter vi hittat hjärtljuden
Nu vet vi ju att det är någonting där inne!
Är i vecka 10+2 ungefär.
Men det var inte lätt o hitta dem, tror det var ren lyckträff, för när vi senare skulle hitta dem igen så hittade vi bara min puls i ljumskarna hehe. -
Ska väl erkänna att jag idag beställde hem de första kläderna... Ett paket från ellos med 8 delar... men det blir nog också det enda jag köper på väldigt länge för så mycket kan fortfarande hända.
-
är det basenheten till bilen du menar eller ett sånt babyskydd man kan ha på vagnunderredet? För den som är till bilen verkar jättebra!Flisan79 skrev 2011-02-26 14:45:40 följande:Åh, på tal om brio primo som vi också har så måste jag rekomenderar alla att välja ett babyskydd med basenhet. Vi har det till vår och det har verkligen varit guld värt. Hade inte det till dotter 1 så vi vet hur det är utan. Vilken skillnad säger jag bara
-
Bra, för det har vi nästan bestämt oss för att vi ska ha, för att bara "klicka" i när man ska åka. För jag antar att det är så det funkar... Första barnet och eftersom man inte är så långt gången har vi bara tittat på nätet.Flisan79 skrev 2011-02-26 17:14:55 följande:Miqa: menar till bilen
-
Vill bara säga att jag inte kommer finnas i tråden mer efter idag. Konstaterat MA där det aldrig utvecklats något foster och hinnsäcken var stor som i v 7.