• malar87

BF september 2011

Halloj lägger till mig på listan Har BF 11 09 26

• malar87

Jag satt på jobbet idag å fika åh gud va illa jag mådde då så de blev till att fika lungt hehe så man inte behövde spy för då hade dom trott att jag va magsjuk å de e jag ju inte

• malar87
    Dior skrev 2011-01-20 14:15:03 följande:
    Jag blev hemskickad idag från jobb för jag frös och mådde illa, det går magsjuka på dagiset jag jobbar. Jag har aldrig mått illa när jag väntade min son och har inte gjort det än med denna graviditeten, så jag hoppas att det inte är något av det.
    Usch magsjuka är inget kul. har en kollega som fick de i veckan. när jag väntade dottern så mådde jag illa å även spydde fram till V 20
  • malar87
    Dior skrev 2011-01-20 14:24:46 följande:
    Vi har klarat hos hela vintern från magsjuka och allt vad det heter så jag vill helst slippa det nu också. Ska vara på samma sida av huset i morgon där magsjukan är, dom avdelningarna ligger vägg i vägg och båda har magsjuka.
    Jag mådde inte det minsta illa, jag hade en ganska så bra graviditet med min son fram till dom två sista veckorna han var beräknad då jag fick foglossning.16 dagar senare kom han.
    Vi fick en mild variant av de så min dotter hade de inte läng men jag slapp min sambo å syster fick de.
    Skönt å slippa må ille men foglossning är inget kul hade de 1 gång usch säger jag bara 
  • malar87
    Dior skrev 2011-01-20 14:45:09 följande:
    Ja man ska vara glad så länge man slipper det, förra vintern fick sonen det, sen jag&sambon, vi var helt utslagna båda två och sonen var frisk då. Han pysslade om oss när vi låg däckade i soffan, men han har lätt att roa sig själv så jag hade ingen större ånger för jag inte roade honom.
    Oj usch. Va skönt att han roar sig själv de gör min lill tjej också
  • malar87
    Längtan81 skrev 2011-01-20 21:47:17 följande:
    Har precis plussat =)....BF i slutet av september, känns som en dröm!
    Grattis
  • malar87

Ringde MVC igår . Ska dit den 17 februari. hade ingen tidigare tid. Men jag ska ta cellprov igen den 31 januari ska försöka fjäska till mig ett VUL hehe

• malar87
    v i r r a skrev 2011-01-21 11:28:41 följande:
    Vid min förra graviditet fick jag känningar redan i v. 8. Det blev för mig värre och värre och tyvärr slutade det med sjukskrivning för mig. Så behöver det inte alls bli bara för att du får känningar tidigt! Jag hoppas hoppas att jag slipper ha så ont den här gången... foglossningar är inte alls roligt!
    Ne usch de e inget roligt jag hade de 1 gång och trodde jag skulle dö den kvällen...
    Jag har lite känningar redan nu och även i ryggen
  • malar87
    lopito skrev 2011-01-21 17:37:23 följande:
    Hej all underbara människor! Stämmer in exakt på dej Renni!
    2.a barnet
    Plussade igår
    3:dje graviditeten då förra var en ofostrig graviditet

Har tid 1/2 för cellprov och då ska dom kolla vaginalt också, Är så rädd att det är likadant denna gången, för då viade stickan också pluss men sen var där inget foster i hinnsäcken.
    Men man får tänka positivt!!! Denna gång SKA det gå bra!!!!!
    Men frm till 1/2 så kommer jag vara väldigt nervös!

Kramar till alla där ute!!!
    Ska också göra cellprov fast den 31/1 Ska försöka tigga till mig ett VUL
Svar på tråden BF september 2011