• malar87

BF september 2011

hemma från jobbet nu. Är jätte trött och mår illa

• malar87

är i v7 (6+2) å jag tror jag ska avlida mår så illa att jag nästan måste spy och är trött

• malar87
    Chasingdreams skrev 2011-02-03 18:09:16 följande:
    Stackare. Vet precis hur det känns. Är också på vecka 6+2. Har du provat postafen? Det var barnmorskan som tipsade mig. För mig var det världens lättnad när jag provade det. Jag har kunnat njuta av mat igen och känner mig som en vanlig människa =).
    ne de har jag inte provat.. Måste jag göra då orkar inte må illa de e de värsta som finns.. Sitter å trycker i mig morötter nu

Är hungrig men fixar inte att äta ngt. å sugen på smörgåstårta haha
  • malar87
    NornaB skrev 2011-02-03 18:23:30 följande:
    Jag är också sjukt sugen på smörgåstårta!!

Lite gnäll från mig blir det idag då jag är sjuk Vaknade i natt med feber, crap! Har jobbat idag i alla fall, men jag va ju inte så effektiv. Aja, alla kossor och grisar fick sin mat iaf och det är ju det viktigaste! Har en grym hosta och är kissnödig hela tiden!!! 

I morgon blir det inget jobb för mig, har 39 i feber så det är nog bättre att stanna hemma!

Jag vet inte hur jag ska göra med smörgåstårtan hahah måste ha ju :)

Hoppas du blir feber fri snart
  • malar87
    Chasingdreams skrev 2011-02-03 18:32:44 följande:
    Gör det =). Du får berätta om hur det gick sen och om det t.o.m. blev smörgåstårta. Nej inget är värre än illamåendet som man känner. Tillsist kunde jag inte ens se mat på TV utan att vilja kräkas. Jag fick t.o.m. blunda när en bil med reklam för Dafgårdsfärdigrätter åkte förbi. Det var då jag bestämde mig för att ge postafen ett försök och det kändes som magi.
    Lycka till =)
    Oj så illa har de aldrig varit hehe.. Berättar när jag inhandlat de å den dära smörgåstårtan jag e sugen på haha
  • malar87
    Nonkan82 skrev 2011-02-03 21:07:34 följande:
    Haha vad roligt att fler känner sug efter smörgåstårta! Det är precis vad jag suktat efter nu senaste veckan. Ska försöka hitta en liten en i morn eller i helgen, mums!
    Jag försökte hitta en i kväll men fanns tyvärr inte hoppas på fynd i morgon när jag drar till apoteket å skaffar ngt för illamåendet
  • malar87

Inhandling av åksjuke tabletter gjordes idag. Tog en fika på stan som blev en smörgåstårta nu är jag nöjd

• malar87

Min högra höft har jag börjat få ont i och även ryggen. Min stackars sambo får höra hur illa jag mår hela tiden stackarn vilket gnäll egentligen haha

Svar på tråden BF september 2011