BF september 2011
Jag hoppar in här om det går bra? Går in i v9 idag:)
Har en fråga såhär direkt, får alla göra vul? Känns som alla här har gjort ett eller ska göra det!! Vad måste man göra för att få det?
Jag hoppar in här om det går bra? Går in i v9 idag:)
Har en fråga såhär direkt, får alla göra vul? Känns som alla här har gjort ett eller ska göra det!! Vad måste man göra för att få det?
Någon mer än jag som mår mer illa på eftermiddagen/kvällen?
Fick visst mitt svar samtidigt som jag skickade:)
Ok
Jag har också en redig put mage redan, det är mitt andra barn och jag är i vecka 9 nu..
Jag fick mage tidigt med min son med och jag är helt normal i kroppen... Jag vet ju inte när den riktiga magen kan komma efter att jag som sagt fick mage tidigt, den svulna(tarm magen) och bebismagen löste av varandra så jag vet inte när den kom=) Hänger ni med??=)
När fick ni era bebis magar??
Det värsta är att jag mår illa på kvällarna och tröttheten ska vi inte tala om!! Därför är det ju extra jobbigt att åka jobba nu 16-24. håller ju på att somna varje kväll=( *suck* det är bara att bita ihop!!!
Betula: jag äter också folsyra. Märket jag har heter mitt val. Det är en lila pappförpackning med orange text tror jag.. Dom tar man 1 gång per dag och den är inte större än en flourtablett:) finns på Apoteket! Hoppas du hittar några som passar!!
Jag har mått sått så sjuuuukt dåligt i några dagar nu! Jag har mått illa ganska läge nu men det här slår allt!! Spydde första gången igår och kan knappt tänka på mat utan att få koncentrera mig på att inte kräkas.. Några tips? Går in i v 10 i morgon och trodde det skulle dala ut nu, men icke!