BF september 2011
Hejsan!
Kikar in här i denna tråd...det finns en hel del trådar med BF september 2011 men man måste ju prova sig fram var man känner sig mest "hemma"
Här väntas smått 25/9 med andra barnet....
Hejsan!
Kikar in här i denna tråd...det finns en hel del trådar med BF september 2011 men man måste ju prova sig fram var man känner sig mest "hemma"
Här väntas smått 25/9 med andra barnet....
Själv hade jag ett enormt sug efter en pizza förra helgen så på måndagen var jag bara tvungen att köpa en.....fast jag ätit middag
Skummade tillbaka några sidor och ni verkar ju ha trevliga diskussioner ![]()
Illamående ja....det talas det flitigt om här inne ser jag
Mitt är inte såå farligt...visst mår man urk men jag ska nog inte klaga. Får ofta kväljningar efter jag ätit något, men annars har jag mest en äcklig smak i munnen som jag lindrar med frukt, bubbelvatten, halstabletter eller tuggummi. Så visst är det så att man äter konstant, men tack o lov äter jag än så länge nyttiga saker
Det var precis lika med dottern...tappade allt sug efter sötsaker (är i vanliga fall beroende av cola light och choklad) och lever på loka citron och clementiner o äpplen.
Tröttheten är dock värre. Förra gången var det ju bara att gå o lägga sig o sova...men va fan gör man nu då när man har en 3,5 åring att ta hand om. stackarn fick lov att titta på barnprogram när vi kom hem efter jobb/dagis för jag somnade på soffan ![]()
nelia - hur gammal är din son?? Jag har inte berättat för min tös än...
Hej på er! Har inte haft tid att kika in här på länge...
Ser att det är många som kämpar med illamående o kräkningar
Trist trist!!
Och är är en till tyvärr. Gick in i v 9 idag och illamående och ffa kräkningarna har blivit värre sista dagarna. Tidigare har jag mest haft lätt illamående och äcklig smak i munnen som hjälpt med småätande av frukt...nu kräks jag flera gånger per dag, inte mycket men våldsamma kväljningar och lite uppkastning (ursäkta detaljerna
)
Åhh känns just nu som Postafen gjorde susen! Har inte haft en enda kväljning på hela eftermiddagen
halleluja!
Hejsan alla! har inte varit aktiv i tråden på över en vecka minst...har inte orkat, tröttheten dubblas med biverkningarna från Postafen så här önskas helst sovas
Men tack o lov funkar postafen....har bara kräkts en gång idag och sen mått bra...förutom tröttheten då
Aptiten är det dock inget fel på och jag har också gått upp ca 2 kg (My- jag tycker absolut inte du behöver oroa dig för utebliven viktuppgång ännu!!)
Nästa vecka ska jag på inskrivning, då i vecka 11+2
hej! nu är det åter flera veckor sedan jag kika in här. Inget databeroende hos mig inte
Är i v 12 nu och var på inskrivning igår. Mår fortfarande lite illa och kräks ibland men jag tror att det vänder snart.