• mumia

BF september 2011

Hur jag står ut? vet inte, jag lär väl bara göra det antar jag. och hoppas på bättring efter att jag läkt  

Härligt att det börjar närma sig så!

Själv har jag också en hel del sammandragningar nu sista dagarna, riktigt hårda så man knappt kan andras. Och ibland ilar det till neråt så jag antar att krabaten "bökar sig neråt"

Jolina är helt underbar!
  • mumia

Nej men jösses! Ännu mer bebisar!! Grattis jennypenny och sockerslav!!

Själv börjar jag bli mer och mer nervös och rädd inför förlossningen. Visst längtar man efter att bli av med tunga magen men jag vet ju vilken smärta som väntar. Usch!

Jolina är helt underbar!
  • mumia

Grattis velvet!

Själv har jag en dålig dag Jätteont i fogarna, vänster ben hänger inte alls med, kan knappt stödja på benet. Och huden över magen spänner nå fruktansvärt. Rygg och svanskota vill jag inte ha kvar. Trött och svullen. Sista dagen på jobbet i morgon tack o lov.

Jolina är helt underbar!
  • mumia

Åh vad mycket bebisar som tittat ut.....grattis alla!!!
    Själv sitter jag med huvudvärk de lux och är trött som få...har inte ens fått på mig kläder än och stackars tösen kollar på tv. Hur ska man orka aktivera en 4-åring med denna kropp?
    37+1 idag så jag har ju lite tid kvar dess värre, men TUL på måndag ska bli intressant, kanske man kan få bebbe lite tidigare

Jolina är helt underbar!
  • mumia

Blir det nå resultat av sammandragningar?? Eller är det bara värkar som påverkar tappen mm??
    Har ju en hel del sammandragningar och efter varje sammandragning blir h*n irriterad och brottas mot trängseln och det känns neråt kan jag säga. Så jag tänkte, kanske detta påverkar och hjälper till starten?? Erfarenhet av detta någon?
    Jag har alltså inga onda värkar, bara regäla sammandragningar och en knodd som bökar på för fullt långt där nere, det gör riktigt ont ibland...

Jolina är helt underbar!
  • mumia
    N e m i skrev 2011-09-10 22:07:56 följande:
    Det undrar jag med... Har haft en massa regelbundna och oregelbundna sd ikväll, med bökig bebis, men inget som gör speciellt ont! Försvinner när jag går upp o gör nått... Vi hoppas att det trycker på lite iaf! Tungan ute
    Ja det hoppas jag verkligen
    Jolina är helt underbar!
  • mumia

Längtar till i morgon. Ska bli såå intressant med TUL! Hoppas nästan det bli igångsättnings-diskussioner...

Jolina är helt underbar!
  • mumia

Trött trött. Var vaken mellan 03-05.30 så när tösen väckte mig vid 08 ville man inte gärna kliva upp inte.
    Men...ska ju till Västerås i em på TUL. 37+5 idag och gissar själv att krabaten redan väger runt 4000. Spännande!

Jolina är helt underbar!
Svar på tråden BF september 2011