• dea

BF september 2011

Hejsan,jag vill me hoppa på denna tråden ;)
    Jag Plus igår och enligt Bm som jag pratade med idag så har jag gått 4 fulla veckor :)
    Fick en inskrivningstid den 14/1-11.
     Ha d gott {#emotions_dlg.flower}

• dea
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep  Cornellia  (första barnet)
    1 sep  Dea          (andra barnet)
    2 sep wanted      (första barnet)
    3 sep  Rozensliv (andra barnet)
    3 sep Sockerslav (andra barnet)
    4 sep Svalan8 
    (första barnet)
    4 sep k03san (första barnet)
    5 sep Misami (tredje barnet)
    6 sep  Renni  (andra barnet)
    6 sep  Givinglife  (andra barnet)
    7 sep She is Me (tredje barnet)
  • dea

God fortsättning på det nya året :))
    Såg att ni har skrivit lite om era grav symtom,jag kissar väldigt ofta,har ömmande bröst,mådde lite illa igår på dagenKräks(under min förra grav så hade jag inget illamående alls.....skönt )
    När det gäller att berätta för andra så väntar vi lite. Vill träffa Bm först och kolla så allt är ok med lilla knodden i magen ;) Är så sjukt orolig över att nått ska vara fel (beror nog mest på min ålder)
    Ang vitamin tabletter så under min förra grav så åt jag järn tabletter och folsyra tabletter. Än så länge har jag faktiskt inte börjat med nått än men det blir väl att jag susar till närmsta apotek nästa gång det är öppet och köper mig några vitaminer,få se vad det bli för någraFlört
    Jag minns inte riktigt med hur det är med kosten men kan/får man äta gratänger som innehåller ÄDELOST?? Nån som har koll på det??

Välkommna alla nya som har Plus.

Kram {#emotions_dlg.flower}

• dea

NONKAN82 : Jag tror din kille bara är skraj för vad som komma skall. Jag är nästan säker på att han kommer att ändra uppfattning om graviditeten så småningom. Så var det när vi fick vårt första iaf,min kille var inte heller jätte glad då jag berättade det. Men allt eftersom tiden gick och magen växte och jag berättade för honom och visade från en bok om hur mkt barnet växte där inne i magen så blev han mer bekväm med rollen att han verkligen skulle bli PAPPAGlad.   Så stå på dig,karriären hinner du nog med senare om du vill ,låt honom bara få smälta det förstFlört

JOKKAN : Usch vad jobbigt att blödaGråter, hoppas verkligen inte att det är ett mf. Håller tummarna för att det ska gå bra för dig,kram kram

• dea

Hejsan på er!
    Känner mig lite vilsen nu men vad är det alla pratar om med förkortningen KUB ??

Läser om allas grav-symptomer för de som har vill sägaFlört kan bara instämma med trötthet och illamående som som håller i sig fram mot eftermiddagenRynkar på näsan, bröst som ömmar,m.m

Kramar{#emotions_dlg.flower}

• dea

God morgon och God nattFlört
    Har precis kommit hem från jobbet och försökt äta lite frukost,grov macka med leverpastej och ett glas juice. Inte lätt att få ner det när man mår så illaRynkar på näsan
    Jag fick såna kallsvettningar innan på jobbet och började må illa,kräket va å vände i halsen kändes det som. Usch jag hoppas att detta illamående inte kommer att hålla i sig utan att det avtar(jag hatar att kräkas nämnligen ) Under min förra graviditet så mådde jag aldrig illa.....va sååååå skönt att slippa det dåFlört Nä nu ska jag ta och sova en stud,ha en skön dag alla {#emotions_dlg.flower}

Flisan79.Tack för svaretGlad

• dea
    Sandra em : usch va trist,beklagar verkligen. Men jag håller med de andra,ta hand om dig. Det kommer att gå bättre nästa gång. Sänder styrke kramar till dig.
  • dea

F**n vad jag är trött (minns inte att jag var så här trött från förra grav), känner liksom inte för nånting...en jätte konstig känsla,kanske beror det på illamåendet, mår illa nästan hela tiden. Det bara maler inom migRynkar på näsan.
    Såg att ni skrivit om hur ni bor. Vi bor på landet i ett hus på 150 kvm,tomten är på nästan exakt 10,000 kvm så här finns att göra Flört Huset är delvis renoverat men som sagt så finns det alltid nått att ändra på typ lite nya tapeter å lite ny färgFlört.

Ha de gott, ta hand om er {#emotions_dlg.flower}

• dea
    Tingeling 85: Jag mår konstant illa,jätte jobbigt. Känner ingen hunger lr är inte sugen på nått. Det som har hjälpt mig bäst hittills mot illa måendet är Loka vatten(bubbel vatten)Glad
    Under min förra graviditet ( som var för 7 år sedan) så mådde jag toppen. Har aldrig mått så bra och varit så glad som jag var då under hela min förra gravSkrattande. Så detta som jag känner nu är inte alls kul,hoppas verkligen att det vänder och går åt andra hållet iställetFlört. Sen är det de med ryggen som jag går och oroar mig för,jag har ju en förslitning i min rygg och har ständig värk så frågan är hur mkt kommer den att påverkas av min grav nu!!

Ha en bra dag alla, kram {#emotions_dlg.flower}
  • dea

Ålder : jag fyller 36 nu till våren och min sambo blir 37 till hösten. Vi har varit ihop i 8 år och har en dotter på 7 årGlad. Än så länge så kallar jag min lilla bebis för knodden,min sambo kallar den inte för nånting ännu.

Svar på tråden BF september 2011