BF september 2011
Jokkan & Cornellia : Jag håller tummarna för er att allt ska gå bra nu så ni får vara kvar på listan, kraaam
ta hand om dig/er nu.......kramar
Godmorgon på er!!
Har försökt att hänga med och läsa vad alla skriver,jag har varit sjukt trött nu den senaste tiden så där av att det är ett tag sen jag skrev ;)
I fredags 14/1 så var jag på inskrivning hos bm,mkt info var det och hon verkar helt ok ;)
Jag fick en tid för att göra vaginalt ultraljud den 2/2,jag ska göra det pga av min ålder,för att vi känner oss oroliga,vill veta att allt är ok med lilla knodden. Samtidigt som jag ska dit den 2/2 så ska dem även kolla om jag har lätt/anlag för att få proppar(lite skraj är jag över det). Bm tyckte jag skulle kolla upp det med tanke på att min mamma har gjort en bypass op för ca4 år sen och i sommras så fick hon en hjärnblödning :(
Fick även en tid till det vanliga ultraljudet dit ska jag den 30/3 :))
Nån frågade om man berättat för sina/sitt barn att dem ska få ett syskon: nej vi har inte berättat det för vår dotter,vill vänta med det tlls vi har gjort alla ultraljud så vi vet att allt är ok med knodden ;)
Jag har gått in i grav v7 nu och illamåendet kommer lite titt som tätt :(,trött konstant tycker jag. Har ibland knappt nån hunger känsla och iblan är jag så hungrig så jag tror jag ska dö ;) konstigt det där med matlusten ;)
Brösten ömmar hela tiden,speciellt om jag har legat ner på rygg och ska antingen vända mig till sidan lr stiga upp då gör det så jäkla ont i dem :( Humöret ,ja jag är som en tickande bomb. Explodera för ingenting,samtidigt har jag väldigt lätt för att bli ledsen.
välkommna alla nya som har
!!!
Nä nu ska jag se om jag kan få i mig lite frukost,än så länge så har jag bara fått i mig en apelsin.
Ha en bra dag alla 
KRAAAAM 
Jag hade inskrivning och hälso samtal samtidigt. Min sambo var med på alla möten med Bm och givetvis på Ul
under min förra graviditet. Han räknar med att vara med så mkt han bara kan denna gången med men vi får väl se hur det blir,om han kan ta ledigt från jobbet å så
.
Vill att tiden ska gå liiite snabbare så man kan börja berätta för andra att vi ska ha tillökning,speciellt ska det bli så kul att få berätta det för vår dotter som läääääängtar såå efter en lillasyster, men som hon säger att det går bra med en lillebror me
Igår när vi hade ätit middag så tittade hon på min mage och tyckte att jag hade blivit tjock, och så sa hon: "om jag får en lillasyster då kommer din mage att bli så här stor" och så visade hon hur stor och rund jag kommer att bli.....sötnosen
. Ville ju så gjärna berätta för henne att det faktiskt ligger en liten bebis i mammas mage
. Men som du sa Hanne elise så kommer hon att må lika dåligt som oss, om nu inte detta går hela vägen så därav vill vi vänta med att berätta för henne.
Igår hade jag sån energi på dagen,vet inte vad den komm i från. Det är ett tag sen jag kände att jag har haft det. Meeeen så kom kvällen och jag blev sååååå trött
för övrigt så mår jag hyffsat bra.
Ha en bra dag alla 
Är i v8 nu och jag tror minsann att mitt illamående börja släppa nu
, har iaf inte mått dåligt på 3dagar nu. Förra graviditeten så mådde jag inte illa alls så jag hoppas att illa måendet ska hålla sig borta nu
. Tröttheten sitter i än.....suck.
är framme och snön smälter undan fort nu, skönt tycker jag. Känns lite lättare när solen lyser ,behöver verkligen all ljus från den nu
.
Ha en fortsatt bra dag alla 

alla nya på tråden!!!
Jag oroar mig inte heller. Jag är bara glad att jag har sluppit illamåendet
som NornaB säger så kan man ju inte påverka det
.
, hoppas att det lilla fröet håller sig kvar nu. Håller tummarna. När jag var i v6 så var jag skiiit trött,hade illamående,brösten gjorde skiiit ont, matlusten var så där(egentligen var jag inte sugen på nånting,men åt för att jag var tvungen). Nu är jag i v8 och brösten ömmar fortfarande, illa måendet har försvunnit
, tröttheten kommer och går,magen känns som en ballong
.