Inlägg från: Melinda och Melvin |Visa alla inlägg
  • Melinda och Melvin

BF september 2011

Hoppar in här jag oxå Solig plussade på andra försöket trots utomkvedshavandeskap och en äggledare mindre.. på onsdag ska vi på kontroll Glad

☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin
    Cornellia skrev 2011-01-14 22:03:42 följande:
    Vad roligt!

Men jag gissar att det dröjer bra länge innan jag har en gravidmage istället för bara en magmage
    Tror nog vi kommer få in små söta magar inom kort Solig
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin
    Cornellia skrev 2011-01-14 22:13:12 följande:
    Samma här....fast jag vet inte om det går under kategorin "lite"

Undrar när det verkligen börjar märkas? Gissar att under ett ganska långt tag kommer det dessutom bara se ut som om man dykt alldeles för djupt i godisskålen.
    hahaha.. fast man kommer ju svullna upp lite ^^
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin
    Cornellia skrev 2011-01-14 22:18:35 följande:
    Ja, fast jag gissar att det inte kommer se ett dugg "gravidigt" ut på mig, utan mer som om jag haft en ordentlig chipsorgie.

Jaja, det spelar absolut ingen roll för mig, jag är fortfarande ordentligt glad och förvånad över att jag överhuvudtaget har ägglossning och är gravid. BM sa att det var lite ovanligt vid mitt BMI.
    hahaha fast man märker när den lilla hårda kulan kommer.. är ju så olika till person till person men spännande att följa allas magar sen Tungan ute
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin
    skomakarfrun skrev 2011-01-14 23:36:01 följande:
    Idag spydde jag för första gången, hoppade över frukosten och tog en långpromenad med hundarna, sen gick jag ner på stan för att fika med en kompis. Halvvägs ner vara jag bara tvungen att stanna och spy, hoppas ingen såg... Får börja vara mer noggrann med att äta regelbundet.

Jag har inskrivning på måndag, då kommer jag vara i vecka 7 (enl ÄL) eller v 8 ( enl sista mens) min bm sa att de ville att man skulle komma så fort som möjligt. Det är inskrivning, ingen har sagt ngt om hälsosamtal, kanske görs det samtidigt här...

Mina andra symptom, ömma bröst, håret blir snabbt fett, gasig... Ja de var nog allt ibland känner jag av tjejmagen.

Det kommer nog dröja innan min magbild kommer, min mamma fick knappt någon magen alls vid någon av sina grav, så är det genetiskt, vilket jag hoppas, så går jag inte upp så mycket. Liten mage vill jag såklart ha, men det räcker med en liten...

Jag ska inte görs ngt vul, känner starkt att ärtan vill stanna. Hoppas magkänslan stämmer.
    Mitt hår blir oxå snabbt fett-igt.. har dock inte spytt än men mår illa mellanåt.. brösten spänner och sticker till.. molvärk, det lixom ilar.. svårt förklara men är inte som mensvärk iaf.. är oxå gasig.. ibland yr.. har vi räknat rätt så går jag in i vecka 5 på söndag.. ska till BM på ons för kontroll och inskrivning.. har ett utomkveds bakom..

nu får vi hoppas de små liven stannar Baby
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
Svar på tråden BF september 2011