BF september 2011
När jag hade smärtföreläsning sa föreläsaren att njursten är den värsta smärtan, värre än att föda barn och värre än cancer.
Känns skönt att ha överlevt njursten, då överlever jag med största sannorlikhet även förlossningen...
Vi kommer också fråga om könet, mest för att vi är så nyfikna. Det spelar ingen roll vad det bli, men det blir lättare att köpa saker om man vet vad det blir. Det finns väldigt dåligt med könsneutrala kläder tycker jag... Får vi inte reda på det på RUL kommer vi nog inte göra extra, så viktigt är det inte...
Drygt en vecka kvar till RUL (6/4), ska bli så roligt att se vad som döljer sig där inne...
Tror på en son, men har sen igår fått för mig att det kanske är en tjej ändå... Gaaah, tur att det inte är så fasansfullt lång tid kvar innan jag vet! Om det ny syns...
Fy kantarellkisse, allas vår mardröm, jag får ont i hjärtat av att läsa ditt inlägg. Styrkekramar till er
Missmarilyn: jag känner inte heller bebisen, är i v 17 nu, har inte räknat med att känna något förrän v 20, men nu när "alla" andra känner så blir man ju lite fundersam... Ska på RUL på onsdag så efter det vet jag om allt står rätt till. Men det hade ju varit skönt att vetat innan...
Jag tror också att många inbillar sig att de känner barnet, så klart inte alla... I en annan tråd jag var med i var det en kvinna som mycket tydligt kände sitt barn sparka och vid RUL så fastställdes att barnet varit dött i flera veckor. Hon var omföderska...
RUL på onsdag, skönt att helger alltid brukar gå fort
sen en heldag i skolan på måndag och så en tisdag att sysselsätta mig... :-P kl 11 på onsdag är det dags... Wiiie
Min mage har exploderat de senaste dagarna, nu når livmoderskanten upp till naveln när jag ligger ner. Är det verkligen normalt, jag är i v 17+4?
Tror även att jag ev börjat känna av bebisen lite, men kan inte säga helt säkert. Känner ibland av lite oregelbundet darr inifrån... Kan vara annat också förstås, längtar tills jag känner riktiga sparkar... 3 dagar kvar till RUL