She is Me skrev 2011-05-09 15:57:03 följande:
ja men nån form av besked kan ju tyckas att man borde få. Eller så borde BM säga att om du hör något så är alla prover okej... själv är jag så nyfiken att jag alltid frågar viket rör som är vilket och när får jag svar osv... har varit med om allt för många gånger att tester och remisser försvunnint i cyberspace....
Ja jag får ringa imorgon o kolla.
Har haft huvudvärk nästan varje dag i ca 2-3 veckor också. Det kanske har något med det att göra också?! Det är huvudvärk som man kan stå ut med, men den ligger där o gnager. Men har läst att det är vanligt med huvudvärk i dessa veckor, så jag har inte oroat mig, men skulle jag få slippa den så skulle jag givetvis vara glad! =)
Har varit ute en timme o gått med vovven nu, är väldigt glad att jag inte har foglossning som jag läst att många utav er har. Är så glad att jag orkar röra mig och kan mortionera vovven. Går runt och funderar på hur det kommer att vara att gå med barnvagn och hur det kommer kännas att ha en bebis med på promenaderna, skum känsla, men om ett halvår vet jag! =) Går mycket i skogen och på små grusvägar. Någon annan som brukar mortionera så och hur har ni isåfall gjort med bebisarna, har ni testat bärsele eller är det lättare och behagligare att ha dem i en vagn?