Inlägg från: Ellebellebi2010 |Visa alla inlägg
  • Ellebellebi2010

BF september 2011

Jag har gått upp 4 kg, vecka 21. Syns bara på bröst o mage, men känner mig lite svullen överlag stundtals!

• Ellebellebi2010

5kg plus här! Känns ok, ser ju var det har satt sig, haha! Jag försöker äta bra o röra på mig, det är ju vad man kan göra. Jag kände att jag behövde mina Niferex nästan på dagen jag gick in i vecka 20. Hb var 129, men S-Ferritin var väl på gränsen... Mycket piggare sedan Niferexen!

• Ellebellebi2010

Pevaryl vagitorie o kräm vid svamp fungerade fint för mig för några veckor sen! Men jag använde bara vagitoriet, o efter 3 dagar var besvären borta.

• Ellebellebi2010

Hur länge innan man planerar gravpenning måste man ansöka om detta? 30 eller 60 dagar innan?

• Ellebellebi2010

Det är mest det att jag inte har mitt moderskintyg o eg inte har tid hos bm förrän i slutet av maj. Får ringa imorgon o se om de har öppet...

• Ellebellebi2010

Man kan ju undra varför de då frågar om könet om det kvittar vad man svarar - eftersom de tycks bestämt sig för att det kan bli vadsomhelst iallafall. Lustiga folk kan vara, men de tänker nog sig inte för bara..

• Ellebellebi2010

Även jag ska på dop idag! Och även jag njuter nu dagligen av buffar o sparkar Underbart!

• Ellebellebi2010

Beroende på stil, men det var MYCKET på Lindex jag ville ha igår o som passade m mage. De har ju onlineshop nu med

• Ellebellebi2010

Ang det med försämrad syn: jag har hört att man inte ska prova ut glasögon under grav eftersom den ökade mängden vätska i kroppen höjer trycket i ögat. Eller nåt sånt. Jag ser sämre, men väntar m att kolla till efter fl.

• Ellebellebi2010

Någon mer än jag som är ÖM i bäckenbotten? När jag står så trycker det neråt, vad är detta? Inga sammandr eller övr värk.

• Ellebellebi2010

Jag tycker att Jever är godare än Carlsberg. Jag väntar svar fr Fsk nu ang gp, vet inte vad jag gör om jag inte får det beviljat.. Tyvärr har även jag börjat få lättare foglossning.

• Ellebellebi2010

Miic: jag gillar newbie serien fr KappAhl, har också köpt den stickade sparkdräkten! Ville egentligen köpa en av varje, haha!

• Ellebellebi2010

Frk11: Jag dricker också MASSOR men inte hade jag gravdiabetes. Antar att vissa av oss bara blir törstigare än andra..

Svar på tråden BF september 2011