• katzon

BF september 2011

IdaElinLivia040611 skrev 2011-05-27 10:48:06 följande:
    Godmorgon alla fina gravida mammor:)

Jag fick ha Livia på bröstet för första gången för två dagar sen. Det var bara en kort stund men dom ljuvligaste minuterna i mitt liv. Hon blev så lugn, hade jätte bra hjärtslag och låg och små slickade på mitt bröst. Hjärta  Livia du e den starkaste av oss och vi älskar dig över allt annat Hjärta!!!!!
    Helt otroligt!!!!
    Vilken tapper liten tjej ni har fått.
    Stor kram.! {#emotions_dlg.flower}
    -Elias 030328- -Bebis BF 110909-
  • katzon

Nu har vi varit på 4D ultraljud..
    Här är hon vår lilla: Alice Elvira Jonsson Hjärta
    En riktig liten tjockis är hon, 873 gram och VIG, det är en fossing hon har i ansiktet

• katzon
    velvet skrev 2011-05-27 16:50:35 följande:
    Vad fin hon är! Vi var ju också på 4D UL idag! :) Fantastiskt!
    Visst är det coolt!!!!
    Fick ni bra bilder?
    Jag tycker många bilder blev halvbra eftersom det oftast var en massa navelsträng i vägen
    Mätte hon din bebis också?
  • katzon

Vad jobbigt för er mer underlivsbesvär, det är aldrig kul Obestämd
    Det är verkligen MÅNGA besvär som kan dyka upp vid en graviditet, konstigt egentligen att bebisen i magen kan ställa till med så mycket

Tänkte på en sak, la ju upp min UL bild men glömde ju att ta bort namn och personnummer, ska man maila adm. och be dom ta bort bilden. Kan inte sånt där missbrukas???!!!
    Klantiga jag, var så lycklig efter UL att jag inte tänkte mig för

• katzon
    mumia skrev 2011-05-27 20:53:44 följande:
    Var ligger bilden??
    Var in till ditt galleri och såg ingen UL-bild. Om jag inte missminner mig (var länge sedan jag lade upp nå bilder) så måste man ha bilden i sitt galleri för att den ska ligga kvar i någon tråd, dvs bilder som du tar bort från ditt galleri försvinner även från trådar du lagt upp dom i.
    Rätta mig någon om jag har helt fel!
    Aha, den ligger nog under mage på tillväxt.. alla mina bilder hamnar tydligen där
    Då kanske jag kan ta bort den och sen korrigera den lite då!
    Tack för svar!!!!!
  • katzon

Är det bara jag som har världens lugnaste bebis i magen?
    Hon rör sig så jag är inte orolig men hon är ingen ninja direkt. Bara lite vändningar och buffar.

På väg till crosstävling med sonen i Vingåker, ingen rast och ingen ro
    Hon gillar inte när mamma blir nervös då buffar hon som sjutton

• katzon

Haha, vilka coola stödstrumpor
    Jag prisar mina från boob över himmel o jord, skulle aldrig överleva jobbet utan dom!

• katzon
    MissMarilyn skrev 2011-06-08 22:46:44 följande:
    Ni måste kika in på:

butikmakrill.blogspot.com/

Har beställt en sån knoddhjälm!
    Tyckte den var hur söt som helst! =)
    Oj, vilken söt mössa! En sån vill jag också ha

Fy vilka segproppar dom är på FK, skickade in mina papper om graviditetspenning 8 maj. Har fortfarande inte fått svar, ringde idag och då har dom inte ens börjat behandlat mitt ärende. Känns väldigt stabilt, INTE! Obestämd
    Måste ju hinna göra en plan B om dom inte godkänner GP, men å andra sidan blir jag grymt förvånad om dom inte gör det med tanke på hur tungt mitt jobb är.
    Är en plåga att ta mig igenom dagarna just nu.. Räknar dagarna tills jag får gå hem.. Tre veckor nu
  • katzon

Liz: Jag jobbar också i butik men är specialansvarig. Väntar fortfarande på besked, skickade in 8 maj.
    Dom ringde mig i måndags för jag hade skrivit fel lön men dom sa att dom skulle prata med min chef innan dom kunde ta ett beslut. Hmm..
    Har jag blivit drabbad av en suris till handläggare månne?!

Svar på tråden BF september 2011