• katzon

BF september 2011

Alcastar: fy va härligt för er att allt var bra!

• katzon

Jag klarar inte av lukten av rått ägg, t ex smet till pannkaka eller äggröra. Jag tycker verkligen det luktar sperma, uak!!! :-S

• katzon

Åååh va härligt!!! Tycker alltid att det känns jobbigt när det är misstanke om missfall, särskilt såhär sent.. Du får fira att pyret mår bra o kickboxas ikväll!!!

• katzon

Jag har varit i köpt babyskydd idag! Det blev ett be safe isifix. Nu känns det på riktigt

• katzon

Imorn är det ÄÄÄNTLIGEN dax för UL!!!! YAAAY!!!!
    Sjukt nyfiken är jag! Får vi se om bebis är samarbetsvillig o vill visa upp sig

Jag har fått en spricka i huden till bröstvårtan, ser ut som den håller på o ska lossna. Jätteäckligt o ont gör det!
    Är det någon annan som har samma problem eller om någon vet varför det blir så?

• katzon

Tjena mors!!!

Hemkommen från RUL, blev flyttad från 6 till 9 september. Stämmer utmärkt med mina uträkningar.
    Jag väntar en frisk liten flicka (fast barnmorskan ville inte svära på det till 100% så vi får se i maj på 3D UL)

Sååå skönt att se att hon lever och mår bra, jag trodde inte bebisen levde för att jag inte känner nåt. Men så var inte fallet

• katzon

Jag blev så rörd igår när min bästa vän (som jag inte träffat på ett år) kom med dessa presenter som HON har tillverkat åt bebisen! Förvånad
    Giraffen heter Ragnar och är så fruktansvärt söt och filten har en baksida av fleece och har en sån där skön tyngd i sig..

Jag blev verkligen glad av dessa presenter! Hon är bäst min Johanna! Solig
    -Elias 030328- -Bebis BF 110909-
  • katzon

Det var supermysigt! Åh vad roligt att du också håller på att tillverka en filt
    Hon hade sytt dit den för hand i den virkade kanten (den tjocka), förstår du?! Obestämd

• katzon

Hmm, jag går och fotar den.. Häng kvar!

Svar på tråden BF september 2011