BF september 2011
Var på ultraljud idag och blev framflyttad 4 dagar, men fick oxå veta att min moderkaka ligger lite lågt ner
Får hoppas den flyttar sig uppåt under graviditetens gång, håller tummarna för det i alla fall

GLAD PÅSK ALLIHOPA!
mvc idag och träffa min nya bm, hoppas verkligen att hon är bättre än den förra! 
Sedan har jag fått veta att ännu en klasskompis väntar barn, nu är det 4 personer som står mig nära som ska ha,
roligt roligt, å alla ska vi ha inom aug/sept 
Jag har nämligen gått upp dom 2 kilorna jag förlorade i början av graviditeten, så alla kilon jag går upp nu är bara ett plus i kanten, längtar så efter det där första kilot
Får panik och springer ut till mannen och visar pappret med blodet och jag börjar storböla
Det var även blod i toan.. så mkt var det!! Medans jag sitter i soffan och gråter ringer gubben min in och hör med en läkare.. dom ber oss komma in om vi vill.. under tiden puffar jag på magen för jag har inte kännt bebis ännu.. men så får jag sparkar tillbaka ♥ tack gode gud att bebis LEVER!!! Vi väljer att avakta lite innan vi åker in och under dagen har jag inte fått något mer blod.. jäkligt skumt!! och nej vi har inte haft sex
det lustiga med det hela.. kan det ha varit med att man kanske varit stressad eller inte tagit det lite lugnt? Men bebis mår bra iaf och inget mer blod har vi sett
Men jösses vad rädd man var där ett tag!!! FY.. det vill man inte uppleva igen..
Kan även tillägga att jag har jätte svårt för att gå upp i vikt