BF september 2011
Skrev fel, är i v 16+4...
Skrev fel, är i v 16+4...
Ellebellebi, man kan ju be dem skriva pojke/flicka på en lapp och säga att man vill öppna under "högtidliga former", har för mig att Alex Schulman gjorde så. Iaf enl hans blogg...
Om jag lägger handen på magen eller bara försöker koncentrera mig stark på hur det känns i magen känner jag en stark puls. Alltså min egen, kan detta vara ett tecken på att jag har moderkakan i framkant eller är det så för alla? Svårt att känna ev fosterrörelser när man hela tiden störst av bultandet...
RUL imorgon... Vill att tiden ska gå fort, fort, fort... Är sååååå nyfiken
Om tre timmar är det dags för RUL så förväntansfull och lite nervös. Jag tror att allt kommer se bra ur, men i bakhuvudet har man ju ändå att det kan vara ngt fel.
Alldeles nyss blev livmodern stenhård av en sammandragning, väckte sambon så han fick känna. Är ju lite overkligt/obehagligt...
Skriver när vi kommer hem och berättar hur det gick, vad det är osv
jag gissade på en kille och det var det
Allt såg bra ut och den var så livlig så, jag har moderkakan i framkant så får vackert vänta på att känna prinsen i några veckor till. Blev flyttad från den 12/9 till den 16/9, så även där hade jag gissat rätt. Enligt BM blev barnet till runt den 22 (och det visste jag ju redan) det var jag som räknat fel bara.