BF september 2011
MissMarilyn: Skönt att det går framåt som det ska! Har lillan CPAP?
IdaElin: Lillpluttan! Härligt att hon "tjockar" på sig
MissMarilyn: Skönt att det går framåt som det ska! Har lillan CPAP?
IdaElin: Lillpluttan! Härligt att hon "tjockar" på sig
aliceolivia: Vilken butik var det?
Två Barns Mamma: Fy vilken hemsk situation
Konstigt att dom inte kan se detta som ett extra viktigt fall och skynda på ärendet då det är ett barn som ska födas. Tyvärr vet jag inte om man kan göra något eller påverka :-/ Önskar jag hade nåt tips
Lovika83: Har du sett mina youtube-klipp på då hon var nykläckt också? Älskar videon då min, det första som filmades på henne 2 min. efter födseln, sambo säger "det är jag som är din pappa"!!
Måste bara säga att om man tycker hon ser liten ut på bilderna så var hon ÄNNU mindre i verkligheten. Man kunde aldrig få till det där på kort, såg alltid större ut på bilderna.
Renni: Den står längst ner i sidfoten på mina inlägg men läser du från mobil så syns det nog inte.
Adressen är www.tesansblogg.blogg.se
Lovika83: Visst är det otroligt!!
För dom som inte orkar leta så är det under "november 2009" och sedan framåt som bilderna finns.
Jag vill också ha med nåt extra fint att ha på bebben de allra första och vid hemfärd! Någon som har tips? Unisex då vi inte vet könet.
TessaG: Den kollektionen spanade jag lite på idag och dom är fina. Har också mycket sparat från dottern men vill ju ha lite nytt också, särskilt det allra första man tar på och vid hemfärd
Är speciellt ju!
Lovika83: ALLA har foglossning, fogarna måste luckras upp för att det ska kunna komma ut någon bebbe. Kroppen är fiffig och framställer det hormonet som behövs för att luckra upp fogarna men alla får inte besvär av det.
Lovika83: Nä inte är du låst, och skulle du vara det så får förlossnings-personalen bända upp dig då det är dags
Var glad så länge du slipper besvär säger jag! Och ja, jag tror det är ilningar från någon fog du har känt så som du beskriver det.