Inlägg från: Ellebellebi2010 |Visa alla inlägg
  • Ellebellebi2010

BF september 2011

Vill inte vara okänslig ang. oro för missfall, men allt man kan göra just nu är ju att VÄNTA.. Vänta är inte min favorit! Men denna graviditeten har jag bestämt att det går vägen!
    Förra grav kände jag på mig att det inte skulle gå vägen på ngt sätt, och det gjorde det inte heller.

• Ellebellebi2010

Wahlma: vecka 6 blir i början av sept, vecka 9 i mitten av aug :)

• Ellebellebi2010
    katzon skrev 2011-01-04 21:19:39 följande:
    Är det någon mer än jag som slutat röka?

Det här är bland det värsta jag varit med om, 1. sluta röka vilket är en pärs i sig. 2. graviditetshormoner som gör att man är trötter. 3. slutat dricka kaffe också eftersom jag tycker det smakar urk.
    Snacka om detox!!!
    Jag har också slutat med nästan allt koffein! Jag drack både cola och drack kaffe i massor.. Men nu är det slut med det, och det fina är att det inte ens var svårt! Hoppas inte att jag trillar dit igen!
    Hoppas att du fortsätter att vara rökfri :) 
  • Ellebellebi2010

När kan man höra hjärtljud? Kommer stå med stetoskopet mot magen varje dag, haha!

• Ellebellebi2010

Renni: Mitt kommer med, men sidorna är lite röriga...

• Ellebellebi2010
    She is Me skrev 2011-01-06 17:30:16 följande:
    Har ni nått smeknamn på livet i magen än? Nyfiken, vi har inget än... Men våra andra barn var gnutten och babelfisken.
    Jag har inte hittat något namn heller, risgrynet var det förra veckan och ärtan ♥ nu, efter det som h*n är stor som :) Enligt gravidkalendern på FL då.
  • Ellebellebi2010

I min kommun får man tydligen minsta möjliga, dvs ett UL i vecka 18-19 bara. Vet inte om de kan gå med på ett VUL på sjukhuset som ligger i annan kommun, men man kan ju fråga Vill gärna se bebben innan jag berättar på jobbet!

Mina bröst är nu en E-kupa, kan inte knäppa jackan snart.. Och jag är i vecka 7, 6+1, var ska detta sluta, haha! Min man är NÖJD, miiinst sagt ;)

• Ellebellebi2010

Betula: Jag har haft ljusbruna flytningar sedan jag plussade, lite, men ändå varje dag. Läste några trådar här på FL o det kan tydligen vara så. En tjej hade haft det i flera veckor o hade en son nu Men visst, jag väntar med att berätta tills de slutat! Eller efter ev. VUL.

• Ellebellebi2010

Nej, BF-tråden har en egen sida

Idag mådde jag så illa i affären att jag höll på att kräka, skönt att det inte kom iallafall. Mådde dåligt på morgonen, hade en bra fm ocn sedan efter 12 blev det illamående. Mannen får lasagne från frysen till kvällsmat, så jag slipper stå vid spisen

• Ellebellebi2010

LitenMy: hoppas bebben växer nu så det knakar!

Svar på tråden BF september 2011