Inlägg från: Ellebellebi2010 |Visa alla inlägg
  • Ellebellebi2010

BF september 2011

Är det normalt att sparkarna faktiskt gör lite ont??

• Ellebellebi2010

Jag kände en buff utifrån igår, synd om mannen som inte kan känna det jag känner! Min bebbe sparkar mig nu någongång varje dag. När den sparkar ut i sidorna så är det inte alls skönt, men framåt är mysigt

• Ellebellebi2010

Min app hänger sig, men det är som vanligt ...

• Ellebellebi2010

15 dagar kvar till rul! Dagarna går så långsamt, spec eftersom jag är ledig till måndag... Ska på barnklädesparty på lördag, undrar om det blir dyrt?? Haha!

• Ellebellebi2010

Vi kollar också ny bil, kan bli en Volvo Är det någon mer än jag som tappat aptiten? Mår inte illa så mycket längre, men blir inte hungrig! Jag äter ändå, men det blir så forcerat!

• Ellebellebi2010

Aliceolivia: Jag VET ju egentligen att barnet tar vad det behöver, men man vill ju ändå göra så mycket man kan för att h*n ska få bästa möjliga förutsättningar! Och sedan så vill man ju inte gärna bli ex benskör om 15 år för att man inte fick i sig tillräckligt med kalcium under grav... Halsbränna har jag fått idag också Kanske för att jag ätit utan att eg vara sugen?!

• Ellebellebi2010

I vanliga fall kan kramp i vaderna relateras till att man druckit för lite! Själv har jag lätt för att få en myrkrypeliknande känska i benen om jag sitter fel för länge, främst på kvällen. Men det ger sig om jag går upp och går runt lite. Hoppas att din kramp går över!

• Ellebellebi2010

Flisan: 70-talet är ditt igen om ca 22 veckor Du kan ju köpa något plagg

• Ellebellebi2010

Flisan: Jag har det med, men doktorn sa att det är normalt. Jag blev undersökt för de bruna flytningarna jag hade de första 14 veckorna, och då såg hon bara de gula o sa att de var ok. Men det finns ju bakteriell vaginos (eller nåt) som kan inverka negativt på grav, men då ska flytningarna lukta mkt illa!!

Svar på tråden BF september 2011