BF september 2011
För mig är det så stor skillnad har alltid varit pinn smal, så känner mig stor som ett hus :D
För mig är det så stor skillnad har alltid varit pinn smal, så känner mig stor som ett hus :D
Har ni fått era RUL tider än?Nyss hemkommen från gyn för att kolla upp blödningarna som jag har haft :)
Fick se vårat lilla mirakel, å just nu kan ingen ta ifrån mig min lycka.
Oron är som bortblåst, nu kan jag börja njuta av graviditeten :D
Hon sa att jag är v.11+2
Ja helt underbart :) Kul att se att man faktiskt hade ett litet mirakel där inne, se hjärtat slå osv :D
Vi berättade åt min mamma samma dag jag plussade, eftersom hon vet att jag mått dåligt så länge.
Killens mamma & mormor fick veta i v.8 ungefär.
Men hans pappas sida vet ingenting, samt dom flesta vännerna vet ingenting heller, hans sida från Norge har vi valt att hålla tyst om. För vi väntar på att en faderskapsutredning ska bli färdig.
Jag har en duppler,sambon köpde den på Kjell & Co för ca 350 kr, har försökt att lyssna en gång men hittade inga hjärtljud. Det är pga att jag är i v 11+2, klantig eller hörselskadad. Så om den är bra eller ej kan jag inte svara på.
Om det är värt att lägga en hel dag på att åka fram och tillbaka är det bara du själv som avgör,kan ni inte ha en mysdag i Stockholm och göra UL samtidigt så kanske det känns mer lönt för er?