Inlägg från: lillagreizn |Visa alla inlägg
  • lillagreizn

BF september 2011

GAHHH! Vilken härlig morgon NOT! Vaknade, gick ut genom dörren och där ser jag att bilrutorna på bilen är inslagna!! :/ Fy fan vilka meningslösa idioter det finns. Å jag försöker att inte stressa upp mig men det är inte så lätt :(

• lillagreizn

Känns inte direkt kul att vara utan bil när man är gravid och har världens jävla foglossnignar :/

• lillagreizn

Så galet stört att dom bara ids vandalisera men inte sno nått. Bara hoppas försäkringsbolaget inte tjorvar och sedan sälja bilen som planerat. Trist att det skulle hända just nu :/ :(

Flisan79 ja så kan man juh göra, men jag är för arg för att vara ledsen.

• lillagreizn

hoja min brukare smittade mig med magsjuka, så nu ligger jag här helt helt slut och hoppas få behålla det jag försöker få i mig..

• lillagreizn
    emizz skrev 2011-04-11 08:18:51 följande:
    Av någon anledning har jag fått ett bakslag igen angående tröttheten....känner mig extremt trött igen?!? Någon annan som oxå känner sig lika trött som i början av graviditeten?? En sak som är kul iaf är att jag har fått tid till RUL den 26:e april så det är ju bara typ två veckor kvar Skrattande ska bli kul om man kan se ifall min gosse ska få en syster eller bror. En sak som jag är lycklig över är iaf att jag inte har ont i fogarna ännu *peppar peppar* och hoppas inte jag får de heller eftersom min förra graviditet var fruktanvsvärd och blev sjukskriven redan v 18...men ischiasen känner jag när jag sitter men det är inte så farligt Cool
    Jag har känt mig sjukt trött, har börjat sova på lunch rasterna igen. Men det kommer juh i svackor och går säkert över snart..
    MissMarilyn skrev 2011-04-11 07:40:48 följande:
    Usch! Stackare. Hoppas du blir kry snarast!

Jag har lite lätt panik. Min Lilleman ska börja inskolning på förskola idag...
    Men det går säkert bra. Men jag hade helst haft honom hemma! =) =)
    Hoppas verkligen det går fort, så jag slipper förlora så mycket i vikt, eftersom jag ännu inte gått upp ett enda gram ännu.
    har fått behålla en halv pepsi sen 17.00 igår, så hoppas iaf få behålla lite mat idag.
  • lillagreizn
    cicci89 skrev 2011-04-11 14:39:55 följande:
    heej tjejer :)

var på ultraljud i dag! fick se en frisk pojke <3 var otroligt skönt att veta att allt är bra! bf är den 9/9 :)

min livmoder var väldigt långt ner så blir kanske snitt när han ska ut men får hoppas på att det inte blir så :)
    Härligt att se den lilla och även veta kön :) Får hålla tummarna för att det inte blir snitt :P
    Själv skulle jag haft ultraljud imorgon men pga verksamhetsförändringar så blir det för den 20/4 :(
  • lillagreizn
    Det är så sjukt olika hur vida man känner av bebisen eller inte, tycker att det är hemskt att folk ska bli så upp stressade över att dom inte känner nått och att sedan läsa en massa på nätet är inte heller att rekommendera eftersom man oftast tar till sig skräck historierna. Jag har själv känt sen v.12 men en kompis som är 2 veckor efter mig har inte känt någonting alls. Är juh olika hur bebisarna och allt ligger där inne. Slappna av allt ser nog bra ut :)
  • lillagreizn

okej tack så mycket. Jag kan med 98% säkerhet säga att det är bebisen jag känt. Jag kan även nämna att jag har haft jävligt mycket problem med min mage ända sen jag var liten, så jag känner till den och tarmarna väldigt bra.
    När jag var hos läkaren pga blödningar i v.12 & v.17 frågade läkaren själv om jag känt nå rörelser ännu. Så det verkar inte vara så omöjligt, tror inte det finns en veteskaplig undersökning som visar att det är omöjligt för kvinnor att känna fosterrörelser före vissa veckor. Eftersom alla människor är unika och olika känsliga.

Svar på tråden BF september 2011