• cicci89

BF september 2011

Hatar verkligen att må såhär! Ocsh inget kul alls! Hoppar till vecka 13 tack :D

• cicci89

Mitt illamående är inte alls lika mkt som innan! Inte heller lika trött! Känner mig knappt gravid längre förutom min uppsvullna mage :/ men är i v 8+2 hoppas det inte blir mer i vecka 9 :P

• cicci89

Känns lite konstigt att inte känna sig gravid längre :P men skönt att inte må illa! Vill med kolla med ett tidigt ultraljud med får väl inte försen typ vecka 18-20 :(

• cicci89

Vad kul :) är jätte nervös för att berätta! Har ju en dotter sen 09 men tror nog min mamma redan vet om det :P hon tycker nog att jag är för ung för att bli två barns mamma! Men men måste iaf berätta snart i och med jag är i v 13 redan och känns som det redan syns! Hon får ta det :P

• cicci89

Så skönt att det inte tog så långt tid för dig :) dkr mig tig det 40 timmar! Både tråkigt och ONT! Hoppas det går både bättre och lite snabbare denna gång!

• cicci89

Imorgon är det dax för ultraljud!! Äntligen, det ska bli så spännande ! Snart inne i vecka 20 :)
    !

• cicci89

heej tjejer :)

var på ultraljud i dag! fick se en frisk pojke <3 var otroligt skönt att veta att allt är bra! bf är den 9/9 :)

min livmoder var väldigt långt ner så blir kanske snitt när han ska ut men får hoppas på att det inte blir så :)

• cicci89
    She is Me skrev 2011-04-11 15:36:50 följande:
    menar du att livmodern är långt ner, eller moderkakan?  om det är moderkakan så brukar den nästan alltid följa med magen upp när den växer. Jag hade föreliggande moderkaka vid RUL men vid TUL i v 32 var den mitt på magen....
    hehe ja precis det jag menade :P okej ja med det är ju bra får hoppas det blir så :)
Svar på tråden BF september 2011