BF september 2011
Hatar verkligen att må såhär! Ocsh inget kul alls! Hoppar till vecka 13 tack :D
Hatar verkligen att må såhär! Ocsh inget kul alls! Hoppar till vecka 13 tack :D
Mitt illamående är inte alls lika mkt som innan! Inte heller lika trött! Känner mig knappt gravid längre förutom min uppsvullna mage :/ men är i v 8+2 hoppas det inte blir mer i vecka 9 :P
Känns lite konstigt att inte känna sig gravid längre :P men skönt att inte må illa! Vill med kolla med ett tidigt ultraljud med får väl inte försen typ vecka 18-20 :(
Hej! Länge den man skrev! Har alla berättat för familj och så?:)
Vad kul :) är jätte nervös för att berätta! Har ju en dotter sen 09 men tror nog min mamma redan vet om det :P hon tycker nog att jag är för ung för att bli två barns mamma! Men men måste iaf berätta snart i och med jag är i v 13 redan och känns som det redan syns! Hon får ta det :P
Så skönt att det inte tog så långt tid för dig :) dkr mig tig det 40 timmar! Både tråkigt och ONT! Hoppas det går både bättre och lite snabbare denna gång!
Imorgon är det dax för ultraljud!! Äntligen, det ska bli så spännande ! Snart inne i vecka 20 :)
!
heej tjejer :)
var på ultraljud i dag! fick se en frisk pojke <3 var otroligt skönt att veta att allt är bra! bf är den 9/9 :)
min livmoder var väldigt långt ner så blir kanske snitt när han ska ut men får hoppas på att det inte blir så :)
Katzon- vad kul :) blev med flyttad idag från den 6 tillden 9 :)