• cicci89

BF september 2011

Jätte kul med alla RUL :) är verkligen nervös hela tiden... Jobbar inom vården och är rädd jag ska blöda och ngt ska hända bebben i och med att min moderkaka låg så långt ner!.. Går och oroar mig hela tiden ;(

• cicci89
    Ellebellebi2010 skrev 2011-04-13 17:07:17 följande:
    Cicci89: Jag jobbar också inom vården, men kommer att sjukskriva mig om det inte fungerar! Även jag har lågt liggande placenta, ska på kontroll i vecka 32 för att se hur den ligger då. Jag oroar mig dock inte för blödningar, utan antar att det kommer att gå bra
    vil med det men är bara det att jag går på timmar! jobbar några dagar i veckan men kan ju inte gå och sjukskriva mig så får väl jobba så man får pengar :(
    hehe då ska jag börja tänka som dig och inte oroa mig :D
  • cicci89

Godmorgon alla! Var ett tag sen jag skrev här! Går in i vecka 37+0 idag:) jag har äntligen hittat lägenhet till mig och dottern och självklart bebisen i magen! Blir flytt nästa helg! För er som undrar så är det så att sambon var otrogen och var bara ute och festade så lämnade honom och flyttade hem! Jobbigt som tusan men ser lite ljus i tunneln nu iaf! Snart är våra underbara bebisar här :)

• cicci89

Ska med till barnmorskan imorgon! Blir nog en hinnsvepning:) 38+4 imorgon! Vill ha ut lilleman nu :)

• cicci89

Grattis till alla bebisar! Har bf imorgon men vill klart ha ut honom nu! Gjorde hinnsvepning i måndags men absolut inget har hänt så ska dit idag med för ännu en! Hoppas på att det ska fungera denna gång iaf!

• cicci89

Har bf idag! Gjorde min andra hinnsvepning igår och ingen bebis på sikt här inte:( vill att ngt ska hända nu!!!

• cicci89

Min lille kom den 13/9 :) är jobbigt som tusan eftersom jag står ensam med två barn! Båda mamma sjuka men det går bara man vill !

Svar på tråden BF september 2011