BF september 2011
Jätte kul med alla RUL :) är verkligen nervös hela tiden... Jobbar inom vården och är rädd jag ska blöda och ngt ska hända bebben i och med att min moderkaka låg så långt ner!.. Går och oroar mig hela tiden ;(
Jätte kul med alla RUL :) är verkligen nervös hela tiden... Jobbar inom vården och är rädd jag ska blöda och ngt ska hända bebben i och med att min moderkaka låg så långt ner!.. Går och oroar mig hela tiden ;(
Grattis till lilla tjejen! :)
Hej tjejer :) var kommer alla ifrån? Någon från Skåne?:)
Ja jag är från Höör! Men kommer snart flytta till Hässleholm :)
Godmorgon alla! Var ett tag sen jag skrev här! Går in i vecka 37+0 idag:) jag har äntligen hittat lägenhet till mig och dottern och självklart bebisen i magen! Blir flytt nästa helg! För er som undrar så är det så att sambon var otrogen och var bara ute och festade så lämnade honom och flyttade hem! Jobbigt som tusan men ser lite ljus i tunneln nu iaf! Snart är våra underbara bebisar här :)
Jag är född 89 :D
Ska med till barnmorskan imorgon! Blir nog en hinnsvepning:) 38+4 imorgon! Vill ha ut lilleman nu :)
Grattis till alla bebisar! Har bf imorgon men vill klart ha ut honom nu! Gjorde hinnsvepning i måndags men absolut inget har hänt så ska dit idag med för ännu en! Hoppas på att det ska fungera denna gång iaf!
Har bf idag! Gjorde min andra hinnsvepning igår och ingen bebis på sikt här inte:( vill att ngt ska hända nu!!!
Inatt kom min lilla gosse :) allt är bra med oss. Han kom i vecka 40+3 :)
Min lille kom den 13/9 :) är jobbigt som tusan eftersom jag står ensam med två barn! Båda mamma sjuka men det går bara man vill !