BF september 2011
Vad kul att få kusiner i samma ålder! Vi väntar till ca v 10 att berätta, det har vi gjort de andra gångerna...
Vad kul att få kusiner i samma ålder! Vi väntar till ca v 10 att berätta, det har vi gjort de andra gångerna...
Joel4ever: vad bra, skönt att det löste sig!!!
Man har sköra slemhinnor när man är gravid, i början kan man nog inte göra el se så mycket men om det fortsätter så ring Sjukvårdsrådgivningen eller Kk för råd.
Jag känner som du flisan79 har aldrig fått missfall et liknande blev gravid på stört alla tre gångerna, så ja man tänker att det är nog min tur nu... Jag brukar inte ha några symtom men nu är jag illamående som tusan redan... Kanske tvillingar Oo !?
Vet inte vem som svimmar först då ;) mannen drömde att det blev tvillingar det var innan vi visste att vi var gravida. Ska göra kub så då om inte förr får man väl reda på det ;)
Hur är det med att bada i bassäng det går bra va? Brukar aldrig göra det annars så jag har inte koll, bubbelpool ska man väl undvika? Hur är det med varmvatten bassäng?
Nu har jag oxå ringt och fått inskrivning och info om kub, den 18e. Spännande!
Sandslott, om det är ett digitalt test så försvinner det efter 24 timmar, jag har oxå sparat testen på våra barn, dock tycker jag att det nyaste syns det sämst på:(
Fyller 34 i sep, maken är lika gammal. Vårt tredje barn. Är det bara jag som inte äter folsyra mm? Har inte gjort det någon graviditet. Tror mer på äkta vara, äter mycket frukt och grönt.
Har ni nått smeknamn på livet i magen än? Nyfiken, vi har inget än... Men våra andra barn var gnutten och babelfisken.