BF september 2011

Men dottern så lyckades vi på första försöket, nu blev det på andra. Men ändå blev man lite nojjig när det inte tog på en gång, eftersom det gjorde det sist.
Vi har ju ändå blivit drygt 7 år äldre än sist, vi är ju inte längre unga liksom...
så det var riktigt skönt av flera skäl att man plussade, oavsett hur det går så vet man att man fortfarande kan bli gravid :)
Fast det ska ju gå bra det här, för oss alla, eller hur? :)
Är det någon fler än jag som grinar för ingenting?
Idag hade jag stått i duschen i en kvart när maken kom in och undrade om jag var färdig snart (vi skulle bort och han ville också hinna duscha).
Han frågade inte med sträng röst eller så, utan mer bara som en stilla undran.
Och jag börjar storlipa och stegar ur duschen för jag tycker inte att han unnar mej varmvattnet. hahaha, jag hör ju nu hur löjligt det låter.
Han får torka mej torr och torka mina tårar, stackarn :)
Och jag har hunnit med att gråta några skvättar sen dess också ;)
Fick tid förinskrivning. den 8 februari!!! Hur långt bort som helst ju. Är iv 10 eller 11 då tror jag.
Så länge tror jag inte att jag kan dölja min grav, tycker redan att det syns lite nämligen. (men det är väl mest svullnad)
). Så jag vill passa på, vem vet när man åker dit nästa gång...Vi bor i ett hus som vi (läs min make) byggt. 190 kvm, 4 sovrum. (vi har en dotter på 7 år). Det ligger 6 km från centrum i den lilla norrländska stad vi bor i. Det är stor tomt (ca 7500kvm ) med garage och snickeri och det ligger ganska lantligt trots att det är nära till "centrum". Vi har älvstomt :)
Så vi bor i vårt drömhus kan man säga
.
Det är inte helt färdigbyggt än, men det kommer det att vara tills bäbis kommer. Idag blev min walk-in-closet färdig så jag har vikt och lagt in alla mina kläder idag.