• CEEW

BF september 2011

Någon som vet hur det gått för lillagreizn?
    Jag har inte varit inne på några dagar och sist jag läste skulle hon in på gyn om jag minns rätt....?
  • CEEW

lillagreizn:
    Skönt att höra :)
    Jag har tänkt på dig och hållt mina tummar!

Nam:
    Om du är orolig ring din BM och fråga om du kan få komma in o lyssna på hjärtljuden.
    Jag gjorde det idag då jag har haft samma känsla och oron har blivit värre och värre. När jag ringde så började t.o.m. tårarna att rinna och BM bad mig komma in på en gång. Direkt hon satt ner dopplern hörde man hjärtat slå!
    Nu ska jag försöka tänka positivt.

• CEEW

Vi har köpt en crecent classic. 4 fasta "stora" hjul, lätt, och passar våra behov kanon!
    Har hundar och bor i skogen i norrland så det behövs en ordentlig vagn att köra i terräng och djupsnö!
    Stod och valde mellan den och en emmaljunga city cross.

• CEEW

Oj så mycket RUL! Det gör ju inte att man längtar mindre till sitt eget.
    Idag börjar nedräkningen - 7 dagar kvar :)

• CEEW

Har känt av buffar och sparkar de senaste 4 dagarna! Igår var dessutom första gången sambon kunde känna buff utanpå magen :) Lycka!!
    Nedräkning till RUL: 3 dagar kvar!!!

• CEEW

Vi ska också kolla på ny bil...
    Men det blir nog inte försen nästa sommar. Idag kör vi en Toyota Corolla från -00. Men med två medelstora hundar, barn + barnvagn känns det rätt så trångt. Sen är det ett måste med AC som vi tyvärr inte har i våran! Man vill ju ha ut så mycket för så lite pengar som möjligt. Bensinsnål, säker, kombi, AC, osv osv... :)

• CEEW

RUL gick finfint! Allt på rätt ställe :)
    Vi såg dock inte vad det var för kön, så det blir en överraskning!
    BF blev flyttat två dagar åt "rätt" håll. Från den 13 sep till den 11 sep.
    BF 11/9 - 2011
  • CEEW

Här har jag gått upp 1,7 kg och är i V 19.  Äter som en häst och är hungrig för jämnan! Och så har det varit sedan jag plussade, i börjar spydde jag också bara 3ggr (- på samma dag dessutom!)
    Än så länge är det en bra deal att kunna tugga tugga tugga utan att lägga på sig alltför mycket.
    Vi får se om det blir något vikt-rusch senare :)

BF 11/9 - 2011
  • CEEW

Jaha... Nu har man blivit sjukskriven till att börja med 1månad men troligtvis hela graviditeten ut pga. inflammation i båda  ischias nerverna och musklerna ikring + foglossning. Nu kommer dagarna bli långa här hemma.
    Hade inte förväntat mig det här, 23 år gammal med första barnet i V 22. Men det är väl bara att gilla läget!

Annars har vi också varit på besök hos BM - Hjärtljud på 154 slag/minut!

BF 11/9 - 2011
Svar på tråden BF september 2011