Inlägg från: Melinda och Melvin |Visa alla inlägg
  • Melinda och Melvin

BF september 2011

LitenMy skrev 2011-01-16 11:51:37 följande:
    Jag har haft utomkvedshavendeskap så mina vul är inte för skojs skull
    har oxå haft det.. förlorade en äggledare Rynkar på näsan
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin
    LitenMy skrev 2011-01-16 12:25:00 följande:
    Jag lyckades behålla båda mina! Och fått tre friska barn på första försöken Hur lång tid behövde du vänta?
    Jag mådde verkligen inte bra efter op.. allt var så akut och förlorade 2 liter blod så var illa däran.. visste inte om jag skulle kunna bli gravid åter igen med bara en äggledare då läkaren sa att chansen var mkt liten.. fick gå hos en kurator på sjukhuset osv.. tagit lång tid att smälta detta så har inte försökt fören nu innan jul.. plussade nu på andra försöket.. trodde inte mina ögon.. testat som en galning här hemma och alla ger mig plus Solig först nu jag börjat fatta att jag har en liten i magen.. sen är man ju lite orolig för att det kan hända igen men på onsdag ska vi på kontroll Glad
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin
    LitenMy skrev 2011-01-16 12:41:22 följande:
    Min första kontroll blev ju 2 veckor efter plusset och då var hinnesäcken bara 7 mm och hcg 1211 så de misstänker ännu ett nytt x på mig Men jag har inte ont alls, blöder inget och plussade ju för 4 veckor sedan på tisdag!
    vilken vecka är du i nu då? usch hoppas verkligen inte det är så Rynkar på näsan
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin
    LitenMy skrev 2011-01-16 12:52:46 följande:
    Första gången 5/1 trodde hon jag var 5+0 så idag borde ju jag då vara i 6+4. Men för tidiga vul är så onödigt för de kan ju ändå inte utesluta X
    hmm Obestämd men jag håller mina tummar för dig Glad fast sist jag var gravid med X så hade jag ingen sånhär molvärk jag har nu så hoppas att pyret nu sitter rätt Solig
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin

jösses jag var på bio nu ikväll.. redan innan filmen började när all reklam gick kände jag hur jag blev yr och kände hur jag började må illa.. tänkte för mig själv "snälla jag vill inte spy här" !!! fick kämpa mig igenom genom o smutta på min dricka och försöka tänka på annat men fan det var inte det lättaste.. sen en bit in i filmen sker det yttligare en gång.. sa till killen efter filmen.. jag tänker fan inte gå på bio mer!!  inte än på ett tag iaf Solig hahahha

☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin
    katzon skrev 2011-01-17 12:40:29 följande:
    Här är min lilla "cashewnöt"
    Hjärtat pickade på som bara den!

Jag är så fruktansvärt lycklig och nu tänker jag fortsätta vara det ända tills bebis behagar titta ut! Hjärta

Åh Gravid  Hjärta
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin
    NornaB skrev 2011-01-17 17:31:44 följande:
    Åhhh, vilka dryga människor det finns!!! Bry dig inte om sån avundsjuka!! För det är nog precis vad det är!
    ja verkligen.. Kräks men jag är så lycklig jag kan bli Solig
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin
    M y skrev 2011-01-17 17:45:12 följande:
    Är inte hon en utav alla FB kändisar? Skrattande som man vet en hel del om?

*suck*

och nu kom illamåendet tillbaka....Kräks
    något jag missat då? Tungan ute vissa har inget liv Död
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin
    M y skrev 2011-01-17 18:23:49 följande:
    Verkar så, annars hade du nog kommit ihåg henne med tanken på allt.... Trodde först att du va hon, men är övertygad då jag gick in på din blogg.
    hehe ok ^^ har inte varit så aktiv innan här förens nu Tungan ute
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
Svar på tråden BF september 2011