Inlägg från: Melinda och Melvin |Visa alla inlägg
  • Melinda och Melvin

BF september 2011

Jennypenny83 skrev 2011-02-14 17:43:21 följande:
    Jag har drömt 3 gånger att jag börjat blöda och fått missfall. Har verkligen haft känslan av att det stämde också, jätte obehagligt. Det kommer oftast de dagar jag inte har mått speciellt illa, eller kännt andra tecken på graviditet.
    Men jag minns från min förra graviditet att jag drömde hur mycket som helst då också, både bra och obehagligt. Man har ju mycket rädsla, oro, tankar och fysiska förändringar, så egentligen är det nog inte så konstigt.
    Drömde oxå att jag blödde och fick missfall Obestämd att jag höll barnet i handen osv.. riktigt obehagligt!
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin

Tror mitt illamående börjar avta lite Skrattande haft det från vecka (5+5) och jag är nu i vecka 11 (10+1) Solig och då mådde jag inte bara illa då och då utan det har varit 24/7.. riktigt jobbigt!

usch nätterna e jobbiga Obestämd ont i ryggen och upp på toa i ett!!

Någon mer som kännt av sin bebis? Tungan ute det har jag.. massa mys!!

☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin
    amina22 skrev 2011-02-28 18:44:34 följande:
    jag har facktiskt kännt fladde och det måste varit bebis känns som fiskar som sinnar runt men det är så tidigt än kan man verkligen känna vecka 10,, kanske gaser annars,
    Omföderskor brukar kunna avgöra om det är bebisrörelser Solig jag känner bara av om jag klämmer på magen.. dock känner jag ju inget utanpå magen ännu men jag känner av att den rör sig där inne Skrattande
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin
    amina22 skrev 2011-02-28 18:50:52 följande:
    jag har en son sen innan... så då måste jag ha kännt rätt det var när jag la handen och tryckte lite hihi jag hoppade till känndes så härligt
    Skrattande mys!
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin

Hej tjejer!

Var nu ett tag sen jag skrev här inne Tungan ute men det är först nu som mitt illamående börjar försvinna och sen har jag haft jobbigt med en visdomstand som jag har fått dra ut.. det var ingen höjdare Rynkar på näsan fy va man hatar tandläkaren!!

Magen växer och jag känner av bebisrörelser Skrattande går in i vecka 13 imorgon.. wiiiie!!

Hoppas ni andra mår ok Hjärta 

☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin
    Pendolino skrev 2011-03-13 00:30:45 följande:
    Alltså förlåt, men jag måste få fråga:
    Kan man verkligen känna bebisrörelser i v12 oavsett hur många graviditeter man gått igenom? 
    Omföderskor brukar kunna känna av om det är fosterrörelser eller annat.. jag känner tydligt att det är bebisen jag känner av när jag trycker på magen och håller ett tag.. men om det däremot skulle börja bubbla eller låta när jag trycker och det rör sig så är det inte bebisen :)
    ☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
  • Melinda och Melvin

Tror jag kände min livmoder imorses Skrattande lilla bulan! full urinblåsa så kunde man allt känna en kula ^^ (liggandes) vecka 13 (12+1) låg mest år höger.. hur kommer det sig?

☆ ♥ www.mellie.se ♥ ☆
Svar på tråden BF september 2011